De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
geen 400 , is een gsi...vrij standaard nog wat prestaties betreft.... deze winter een achteras met sper en ander verhoudingen en daarna moet er nog een snellere motor in...maar ben er nog niet goed uit maar moet pit in zitten,ik heb hier nog een s2000 (honda) staan...probleem is dat de rest van mijn wagens dan verschrikkelijk traag zijnSArDO70 schreef:Boh dik ding!! geen 400 ofwel?Mol schreef:zijn van mij ja...ook de manta

Scott Spark
Scott Genius Lt
Scott Genius Lt
C20LET van een calibra, turbo, dat wilt wel lopenMol schreef:geen 400 , is een gsi...vrij standaard nog wat prestaties betreft.... deze winter een achteras met sper en ander verhoudingen en daarna moet er nog een snellere motor in...maar ben er nog niet goed uit maar moet pit in zitten,ik heb hier nog een s2000 (honda) staan...probleem is dat de rest van mijn wagens dan verschrikkelijk traag zijnSArDO70 schreef:Boh dik ding!! geen 400 ofwel?Mol schreef:zijn van mij ja...ook de manta![]()

'08 Kona Stinky Deluxe|Formula K24,Shimano Saint,Hope pro II red,Rockshox Domain 302, Crankbrothers mallet 2, Fox Van R, Shimano Slx derri
SArDO70 schreef:C20LET van een calibra, turbo, dat wilt wel lopenMol schreef:geen 400 , is een gsi...vrij standaard nog wat prestaties betreft.... deze winter een achteras met sper en ander verhoudingen en daarna moet er nog een snellere motor in...maar ben er nog niet goed uit maar moet pit in zitten,ik heb hier nog een s2000 (honda) staan...probleem is dat de rest van mijn wagens dan verschrikkelijk traag zijnSArDO70 schreef: Boh dik ding!! geen 400 ofwel?![]()
of een opc blokje natuurlijk :P

moet mij beperken tot ombouwen van een 2.0 blok of 2.4

Scott Spark
Scott Genius Lt
Scott Genius Lt
mmm spijtig, ach 2.4 met 48er werbers is ook leuk natuurlijk!Mol schreef:SArDO70 schreef:C20LET van een calibra, turbo, dat wilt wel lopenMol schreef: geen 400 , is een gsi...vrij standaard nog wat prestaties betreft.... deze winter een achteras met sper en ander verhoudingen en daarna moet er nog een snellere motor in...maar ben er nog niet goed uit maar moet pit in zitten,ik heb hier nog een s2000 (honda) staan...probleem is dat de rest van mijn wagens dan verschrikkelijk traag zijn![]()
of een opc blokje natuurlijk :P
![]()
woon in belgie,op dat gebied mogen wij niks....als ze het zien hé
![]()
moet mij beperken tot ombouwen van een 2.0 blok of 2.4

'08 Kona Stinky Deluxe|Formula K24,Shimano Saint,Hope pro II red,Rockshox Domain 302, Crankbrothers mallet 2, Fox Van R, Shimano Slx derri
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Mijn ouwe bussie
Goede tijden beleefd met deze bus. Van Winterberg tot Biarritz: Fietsen achterop, planken op dak, bier mee en los!

- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
Zullen we het er maar ophouden dat het allemaal blikdozen zijn(audi-> luxe aluminium koektrommel)Giant Anthem 3 schreef:Zullen we het er maar op houden dat er een Audi blok in de lambo ligt;-)
En van a naar b zo goedkoop mogelijk moet zijn, als ik sportief wil dan pak ik een motor
Des al niet te min een mooie koektrommel
( extra even voor onze die-hard spelling en grammatica fetishist aangepast, ja kon ook echt niet)
Laatst gewijzigd door Megavalanche op di apr 24, 2012 7:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Wts:..................
Wtb: Skill
Flow
Wtb: Skill
Flow
- de lachende derde
- Contacteer:
- richard_librium
- richard_librium
fiesta rally edition
beetje aangepast

Corsa b 2.0 16v (blok uit een calibra , voornamelijk voor het circuit.
Alles aangepast, zowel interieur als ophanging ed.

http://youtu.be/krGHbNxpC4g
http://youtu.be/yMEX-8OX-Gk
en mijn oude auto

beetje aangepast

Corsa b 2.0 16v (blok uit een calibra , voornamelijk voor het circuit.
Alles aangepast, zowel interieur als ophanging ed.

http://youtu.be/krGHbNxpC4g
http://youtu.be/yMEX-8OX-Gk
en mijn oude auto