Stations beauty's
Moderator:Beheerders
-
Iedereen heeft het vast wel eens meegemaakt, zet je de fiets weg bij een station, zie je ineens een mooi exclusief rijwiel staan in de stalling. Je staat er even een momentje naar te staren voordat je verder gaat met je reis.
Bijvoorbeeld ik zelf zie elke dag in de stalling in amersfoort een antiek scott fully staan en op station duivendrecht een mooie cannondale.
(foto's load ik vanvond nog even up)
Post hier de exclusieve rijwieltjes die jij wel eens ziet op het station! Antieke mtb, luxe fixie's enz. Volgens mij staat er een hoop moois door het land heen.
Bijvoorbeeld ik zelf zie elke dag in de stalling in amersfoort een antiek scott fully staan en op station duivendrecht een mooie cannondale.
(foto's load ik vanvond nog even up)
Post hier de exclusieve rijwieltjes die jij wel eens ziet op het station! Antieke mtb, luxe fixie's enz. Volgens mij staat er een hoop moois door het land heen.
De berg af is leuk, op is weer een beetje jammer!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Op de achtergrond zie je het spoor
Afgeragd , en tegen een paal op slot, schijnt erg fijn te fietsen en je ziet ze niet zo vaak, een Pedersen.

JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- de lachende derde
- Contacteer:
-
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
-
Hehehe ik zou het ook niet doen, was geen serieus voorstel...meer ongenoegen dat ze zo'n junk gewoon laten rondfietsen op een overduidelijk gejatte fiets. Misschien zou een 5 strikes you're in beleid voor verslaafden niet verkeerd zijn, worden de shotjes collectief betaald, ipv door de ongelukkige die zijn spullen kwijt is 
ps. zo'n pedersen ziet er anders niet heel erg comfy uit :P

ps. zo'n pedersen ziet er anders niet heel erg comfy uit :P
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
We wachten op de uitnodiging Martenmarten schreef:kom er maar een keer eentje proberen , Pedersen ritjes van meer dan een paar km zijn onvergetelijkJJ schreef:schijnt erg fijn te fietsen en je ziet ze niet zo vaak, een Pedersen.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop