21 oktober 'Koele en Kuulkes' - fitse AKA Limbotoer
Moderators:JJ, Beheerders
-
Wensen, ideeën, afstand, wanneer etc.
Laat maar horen.
Laat maar horen.
Laatst gewijzigd door tismilucas op wo okt 10, 2012 10:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
phoe...
-
-
Re: Singlespeed Limbotoer (werktitel)
Wat is je definitie van Limbo? Zuid of noord?tismilucas schreef:Wensen, ideeën, afstand, wanneer etc.
Laat maar horen.
-
-
Verbinding tussen 'Noord' en 'Zuid' is gemaakt. Startplaats met genoeg parkeerruimte met een Defthig Therras op 'spuugafstand'. Vele km's klimmen en dalen, stukje asfalt en zekers genoeg deftighe therrasun onderweg om te happen en te klokken. O ja, ook Duits even bijschaven want daar ligt er ook een.
Rondje Noord is helder, rondje Zuid is helder maar hoe gaan we iedereen de juiste route laten rijden van Noord naar Zuid en weer terug. Foto's ? Eenmalige 'routepijlen' ? GPS ? We komen er wel uit.
Wanneer? Lijkt zomaar een mooie najaarstocht.
Bij nat weer is het niet altijd modder wat omhoog spat...
Rondje Noord is helder, rondje Zuid is helder maar hoe gaan we iedereen de juiste route laten rijden van Noord naar Zuid en weer terug. Foto's ? Eenmalige 'routepijlen' ? GPS ? We komen er wel uit.
Wanneer? Lijkt zomaar een mooie najaarstocht.
Bij nat weer is het niet altijd modder wat omhoog spat...
phoe...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
GPS lijkt me een nuttig hulpmiddel. Klinkt als een feestje!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Rondje N en Z ?
Ik heb met Ochi een heel interessant stuk gedaan tussen Venlo en Roermond, laat ik dat "Noord" noemen. Verder heb ik genoten van de de Brunsummerheide en de afdaling bij Landgraaf. Als ik dat "Zuid" noem dan is het verbindingstuk op zijn minst uitdagend te noemen.
Waar denken jullie aan ?
Ik heb met Ochi een heel interessant stuk gedaan tussen Venlo en Roermond, laat ik dat "Noord" noemen. Verder heb ik genoten van de de Brunsummerheide en de afdaling bij Landgraaf. Als ik dat "Zuid" noem dan is het verbindingstuk op zijn minst uitdagend te noemen.
Waar denken jullie aan ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Misschien niet onverstandig. Dat gele heb ik met W12 en Dida gefietst. Dat blauwe heeft stiekem meer bos dan dat rode wat weer een heleboel singletracks heeft.sneeuwpop schreef:Meerdaagse???

Oef, en dat je dan na Brunssumerheide en Landgraaf nog rondom Aachen en Heuvelland kunt fietsen en om dan via wandelpaden weer omhoog naar de Kempen te komen waar je nog kunt doorsteken naar de Baronie.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Woei, een backpacking weekend!! Vrijdag middag tot Ma ochtend!ochikiro schreef:Oef, en dat je dan na Brunssumerheide en Landgraaf nog rondom Aachen en Heuvelland kunt fietsen en om dan via wandelpaden weer omhoog naar de Kempen te komen waar je nog kunt doorsteken naar de Baronie.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Wohin geht die Reise? Een eerste keer even in de buurt dus. En dat is bekend terrein:
Sittard - Tevern - Brunssum. Goed voor een redelijke 80 km.
Willem en Ochi: zou zomaar kunnen beantwoorden aan hetgeen Kris (Kätze) en ik tijdens een 'flask'-stop door het hoofd schoot. Schwalmtall en Meinweg gebied... mooi !!
JJ: weekend lijkt geen slecht idee maar dan moet ik ivm wat ontwikkelingen in de privesfeer voorjaar 2013 even passen
Foto en gps komen voorbij. Idee om ze allebei te gebruiken maar eens uitwerken. Onderweg dan wat 'controlepunten' verstoppen misschiebn *hardopdenkend*
Sittard - Tevern - Brunssum. Goed voor een redelijke 80 km.
Willem en Ochi: zou zomaar kunnen beantwoorden aan hetgeen Kris (Kätze) en ik tijdens een 'flask'-stop door het hoofd schoot. Schwalmtall en Meinweg gebied... mooi !!
JJ: weekend lijkt geen slecht idee maar dan moet ik ivm wat ontwikkelingen in de privesfeer voorjaar 2013 even passen

Foto en gps komen voorbij. Idee om ze allebei te gebruiken maar eens uitwerken. Onderweg dan wat 'controlepunten' verstoppen misschiebn *hardopdenkend*
phoe...
Geocaching with Photos bedoel je? Zelf nog niks mee gedaan, maar biedt perspectieven.tismilucas schreef: Foto en gps komen voorbij. Idee om ze allebei te gebruiken maar eens uitwerken. Onderweg dan wat 'controlepunten' verstoppen misschiebn *hardopdenkend*
-
Indicatie voor een datum: 21 oktober.
Maandag aanstaande definitieve keuze voor de route. Er is hier de afgelopen maanden aardig wat weg gehakt en gezaagd door allerlei bosbouwers en de verbindingsroutes zijn daardoor niet meer wat ze geweest zijn. Maar... we hebben hier voldoende ready-to-ride tracks liggen
Maandag aanstaande definitieve keuze voor de route. Er is hier de afgelopen maanden aardig wat weg gehakt en gezaagd door allerlei bosbouwers en de verbindingsroutes zijn daardoor niet meer wat ze geweest zijn. Maar... we hebben hier voldoende ready-to-ride tracks liggen

phoe...
-
Gisterochtend/middag een meer dan waardige variant op de 'nat tot op het bot gravel puzzeltocht van dida' gefietst. Zou zomaar een Limbotoer kunnen worden ware het niet dat er onderweg niets te eten of te drinken valt (in oktober). Dus valt de keuze op een combi van drie vast routes in Parkstad. Nu nog het puzzelelement toevoegen.
Een van de mogelijkheden ihkv van gravelpad, klims en bos die de komende weken verder wordt uitgewerkt voor een voorjaars/zomer(Puzzel)tocht in 2013 is het oude idee. Een combi van Parkstad en Windraak-Sittard.
Een van de mogelijkheden ihkv van gravelpad, klims en bos die de komende weken verder wordt uitgewerkt voor een voorjaars/zomer(Puzzel)tocht in 2013 is het oude idee. Een combi van Parkstad en Windraak-Sittard.
phoe...