Zadelpijn..
Moderator:Beheerders
Heeft iemand dit ook? Volgens mij is mijn zadel te hard en krijg ik ongelofelijke aars en rugpijn, Iemand ideeën voor een ander zadel?
-
- Contacteer:
meestal zijn zadels te zacht.....ben je al een beetje aan het afstellen geweest? Puntje omhaag, puntje omlaag scheelt al heel veel. En veel biken zodat je er een beetje aan went.
Rugpijn kan komen door verkeerde afstelling of verkeerde framemaat etc. Een andere voorbouw wil ook nog wel eens helpen.
Atijd op stap met gereedschap dus en blijven proberen totdat je de voor jou ideale positie hebt gevonden.
Succes!
Rugpijn kan komen door verkeerde afstelling of verkeerde framemaat etc. Een andere voorbouw wil ook nog wel eens helpen.
Atijd op stap met gereedschap dus en blijven proberen totdat je de voor jou ideale positie hebt gevonden.
Succes!
- cyberhawk
- Contacteer:
hmm bij mij anders om..
ik heb aardig wat zadels gehad en ik blijf nu trouw aan de SDG versies en dan niet de platte.. maar degeen met voering erin
maatje van mij zei t ook al .. je zadel iets naar voren of naar achteren maakt veel verschil.. ook de hoek waarin hij staat wat hierboven is gemeld..
ik heb dit probleem nooit echt gehad omdat ik een vaste positie heb voor mn zadel. en al mn fietsen dezelfde stand hebben/krijgen ..
op mn trial fiets na dan die heeft geen zadel
ik heb aardig wat zadels gehad en ik blijf nu trouw aan de SDG versies en dan niet de platte.. maar degeen met voering erin

maatje van mij zei t ook al .. je zadel iets naar voren of naar achteren maakt veel verschil.. ook de hoek waarin hij staat wat hierboven is gemeld..
ik heb dit probleem nooit echt gehad omdat ik een vaste positie heb voor mn zadel. en al mn fietsen dezelfde stand hebben/krijgen ..
op mn trial fiets na dan die heeft geen zadel

Daar zal je dan ook de beste ervaring mee hebben, niet?cyberhawk schreef: op mn trial fiets na dan die heeft geen zadel

Maarruh, Zanussi man, niet bang zijn en wat geld uitgeven bij een LBS die testzadels heeft liggen, zeker weten dat je niet de goedkoopste hebt maar wel voor jou de beste. Beter financieel even pijn dan met biken altijd pijn.... (goh da's mooi gezegd)
-
- Contacteer: