frykt schreef:Yo Thomas
Ik heb hier ook al naar zitten kijken. Ik vind die zalig!! Helaas vind je die heel moeilijk op het net, laat staan voor een mooie prijs. Het beste is nog altijd op
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=47752
Wat ik er ooit van gelezen heb is dat dit een zalig fietsje is voor dirts en slope, héél stijf, korte achterbrug. Het artikel dat ik las spraken ze van dat je niet het gevoel hebt dat je op een suspension bike aan het rijden bent.
Hey,
Jup dat heb ik ook gelezen in het artikel van Pinkbike, hoewel ik me wel afvraag of dat dat artikel objectief is geschreven want ze kregen het frame van BM.
In Nederland zit
South Side sportbikes, deze verdelen BM ook en voor een nette prijs.
De bedoeling is dan wel dat hij men hardtail zou vervangen aangezien ik toch quasi nooit street/park rij omdat ik het gewoon niet kan.
En wat verstaan die Amerikanen onder "good for dirt jumping"
Ik versta onder dirts:
Terwijl zij misschien het volgende bedoelen:
Ik zou er eigenlijk eentje willen testrijden voor me te overtuigen aangezien het toch om een 1300euro gaat.
Ook wil ik zien dat men voorwiel niet mijn voeten raakt bij bvb. een barspin of x-up, wat bij mijn BM Riot het geval is. Zelfs met men voeten nog net over men pedaal blokkeert men voorwiel, en ik heb schoenmaat 42...
Een dikke ontwerpfout imo , op Pinkbike lees je hier meer over. Zelfs gasten die plots geen tailwhips meer kunnen omdat bij het terug tussen hun benen nemen van de fiets hun voorwiel hun voeten raakt.