Strandraces
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Iedereen die vandaag op het straand aan het ploeteren is, Succes!
Iemand van hier gereden??
Gister middag bij toeval met twee rijders staan praten, het is fantastisch wat voor taktieken, kennis en omstandigheden van invloed zijn op het verloop van de race. Het heeft inderdaad niks met mountainbiken te maken, maar grappig is het wel.
En als hetr strand maar ´slecht genoeg´ is is een dikke banden fiets gewoon bijna net zo snel ...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?p=1289381
JJ
Iemand van hier gereden??
Gister middag bij toeval met twee rijders staan praten, het is fantastisch wat voor taktieken, kennis en omstandigheden van invloed zijn op het verloop van de race. Het heeft inderdaad niks met mountainbiken te maken, maar grappig is het wel.
En als hetr strand maar ´slecht genoeg´ is is een dikke banden fiets gewoon bijna net zo snel ...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?p=1289381
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
-
- Contacteer:
Ja het was weer een heerlijk weertje om in het zand te spelen zaterdag
ik vond alleen dat er vorig jaar wat meer oplettende lezers waren op de site over bepaalde mensen met helmen en soorten sokken enz ,,,, ik heb de zelfde persoon met een bling bling bike gezien !!!!!! een echte 26 er met 29 er wielen ,,,,

ik vond alleen dat er vorig jaar wat meer oplettende lezers waren op de site over bepaalde mensen met helmen en soorten sokken enz ,,,, ik heb de zelfde persoon met een bling bling bike gezien !!!!!! een echte 26 er met 29 er wielen ,,,,

In derp leer je pas strand rijden !!!!!! en vooral met de derp-bkers
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Was zijn helm weer net zo bling als vorig jaar? Bij OnOne wisten ze niet wat ze zagen (qua fiets dan)...
Goed bezig Bart, al klinkt 206e niet zo indrukwekkend
Jammer van die coach...
JJ
Goed bezig Bart, al klinkt 206e niet zo indrukwekkend

JJ
@jj
Het leukste aan het gesprek van vrijdag was natuurlijk dat alle taktieken niet hielpen en dat er gewoon volle bak gekoerst moest worden! Wel geleerd dat ik volgend jaar niet meer tussen de recreanten wil starten!! Het was een grote inhaalrace, en dat resulteerd niet in een super tijd!! Moest het met 1.31 uur doen!!
Wel leuk dat je volgende keer ook mee doet!
Het leukste aan het gesprek van vrijdag was natuurlijk dat alle taktieken niet hielpen en dat er gewoon volle bak gekoerst moest worden! Wel geleerd dat ik volgend jaar niet meer tussen de recreanten wil starten!! Het was een grote inhaalrace, en dat resulteerd niet in een super tijd!! Moest het met 1.31 uur doen!!
Wel leuk dat je volgende keer ook mee doet!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dingen die ik bij het kampvuur vertel moet je meestal niet heel serieus nemen Tuig, dat zou jij toch moeten weten. Weinig kans dat ik me bij een strandrace laat zien, moet er niet aan denken, en mijn fietsen al helemaal niet!!
Maar wel respect voor iedereen!
JJ
Maar wel respect voor iedereen!
JJ
-
@Mutt: ik had precies het omgekeerde probleem: stond in het wedstrijdvak en kon totaal niet meekomen, daardoor de hele heenweg alleen gefietst (je bent me vast voorbij gekomen
) Terug kon ik gelukkig mee in de waaier (waar ik 500 meter voor Egmond door onoplettendheid uitviel, waardoor ik het laatste eind alsnog alleen moest ploeteren)
Ik ben er wel enthousiast van geworden, 26 februari de Dijk tot Dijk race!

Ik ben er wel enthousiast van geworden, 26 februari de Dijk tot Dijk race!
-
-
12 feb. is er nog 1 bij Rockanje, 25 of 40 km:
http://www.farmfritesstrandrace.nl/Stra ... fault.aspx
http://www.farmfritesstrandrace.nl/Stra ... fault.aspx
-
-
- Contacteer:
@JJ
nee zijn helm was mislukt en hij had drie gebroken ribben dus kon het verschil niet maken
maar het was weer leuk wel een iets te druk circus hoor
Dtd en rockanje zijn veel leuker en gezelliger en gaat nog harder ook ,,,,
er zijn er ook nog twee in belgie de komende twee maanden ,,,
Succes
nee zijn helm was mislukt en hij had drie gebroken ribben dus kon het verschil niet maken

maar het was weer leuk wel een iets te druk circus hoor

Dtd en rockanje zijn veel leuker en gezelliger en gaat nog harder ook ,,,,

er zijn er ook nog twee in belgie de komende twee maanden ,,,
Succes
In derp leer je pas strand rijden !!!!!! en vooral met de derp-bkers
-
Fatbike strand race
Is een klein plannetje aan het ontstaan voor een iets langere beach race (idee van bike patrol tommy) Finish is den helder, start zal in sangatte plaatsvinden
Sangatte is afgeleid van het nederlandse "zandgat". Voor wie googlemaps niet kan vinden; start van de Chunnel (kanaal tunnel), net voorbij Calais. (iets verder dus...)
Moet unsupported en over het strand, soort mini tour divide.
Denk dat ik de uitdaging aan ga.....
Sangatte is afgeleid van het nederlandse "zandgat". Voor wie googlemaps niet kan vinden; start van de Chunnel (kanaal tunnel), net voorbij Calais. (iets verder dus...)
-
- didadunlop
Re: Fatbike strand race
constantijn13 schreef:Is een klein plannetje aan het ontstaan voor een iets langere beach race (idee van bike patrol tommy) Finish is den helder, start zal in sangatte plaatsvinden
Das leuk. IK heb toevallig zonet op google maps zitten kijken naar een vergelijkbaar iets. Maar dan van Esbjerg naar Skagen (Allebei in denemarken) of vice versa.
Maar eerst eens die fatbike aanschaffen..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.