Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Megavalanche - Berichten:59
Bericht
door Megavalanche » vr dec 09, 2011 8:59 am
N!el$ schreef:Beast schreef:Jeroen post het niet op te veel fora's, ik denk dat je meer kans maakt om ze terug te vinden om forums af te sporen en u voor de domme te houden en dan ze bij hun kloten te pakken, want als de personen in kwestie merken dat ze bitter weinig kans hebben om ze te verkopen of onraad rieken belanden ze eerder in't kanaal ergens, ik zal mijn ogen openhouden en het internet afspeuren, heb toch tijd genoeg.
Grtz
zoiets in het kanaal gooien?

je zou goed gek zijn, dan zou ik hem toch mooi ophangen boven mijn bed!
Je wil niet weten hoe vaak het in de motor wereld gebeurd (met name harley`s)
Blok en bak eruit mischien nog de wielen en de rest hupakee krijgt zwemles
En of het op bestelling is mag het toch niet hopen denk eerder, alles wat ze maar verkopen is pure winst of het nu 100 of 250 euries is, heb het ook wel is meegemaakt dat ze me een slagmoersleutel( electrisch Makita nieuwprijs 300euro +) voor 50 wouden verkopen

Ben daar te eerlijk voor en heb ze verder gestuurd. Maar er is altijd wel een die denkt koopje,
Laten we duimen drukken

dat die verzekering een beetje over de brug komt
Wts:..................
Wtb: Skill
Flow
-
HOPPAH - Berichten:1201
Bericht
door HOPPAH » vr dec 09, 2011 2:52 pm
Tuup J schreef:Flip van Veen schreef:Des te triester! Nogmaals stonden ze op slot in de berging? Want anders kan de verzekering nog lastig gaan doen ook!
Nee, stonden niet op slot.
Heb met verzekering gesproken en daar hebben ze eigenlijk ook niet na gevraagd. Donderdag komt de schade expert langs, weet niet of die daar wat over gaat zeggen.
anders snel twee "dure" sloten halen en zeggen dat ze ze met slot en al hebben meegenomen

wel kut man!
hoezo?
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » za dec 10, 2011 9:56 am
Hij heeft de verzekering al op bezoek gehad
-
HOPPAH - Berichten:1201
Bericht
door HOPPAH » za dec 10, 2011 10:11 am
en en en????

hoezo?
-
joapie - Berichten:808
Bericht
door joapie » ma dec 12, 2011 8:01 pm
ben bang dat je die niet meer terug gaat zien.
Bij vrienden van me ook een keer de 2 maanden oude Nicolai gejat,
vader van die jongen kreeg nog een Liteville geleverd van bikeboutique
en op de een of andere manier was die fiets op vrijdagmiddag geleverd en in de nacht
van zondag op maandag de Nicolai en Liteville gejat. Ook de hond had niet geblaft, zou je toch wel ff gaan denken, bekende?
Zal me open ogen houden!
ben benieuwd wat de verzekering heeft gezegt iig..
Trek Remedy 9
-
DESL
Bericht
door DESL » ma dec 12, 2011 9:37 pm
DAMN man, dat meen je niet!!
Zal voor je opletten kerel.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
Tuup J
Bericht
door Tuup J » ma dec 12, 2011 10:01 pm
Hey,
thanx iedereen voor de support! Niet normaal meer hoeveel reactie's ik heb gehad en mede bikers die aanboden om hun fiets aan mij te lenen zodat ik toch nog kon biken. Wat een geweldige sport!
Ik heb geen fietsverzekering maar wel natuurlijk een inboedelverzekering. Daarvan is de schade expert langs geweest en die deed eigenlijk niet moeilijk. Rekeningen laten zien, inbraakschade laten zien, hij vroeg of het snel afgehandeld moest worden en of ik al nieuwe bikes had besteld en weg was die. Ik verwacht dus snel iets te horen.
Bij een inboedelverzekering hoef je je bikes ook niet afgesloten te hebben en 2 sleuteltjes te overhandigen. Dat is bij een fietsverzekering.
Cheers.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
Remmes - Berichten:1258
Bericht
door Remmes » ma dec 12, 2011 10:06 pm
ik heb mijn bikes in de woonkamer hangen, inclusief foto's ervan bij de verzekerings papieren
weet ik zeker dat ze bij de inboedel horen

-
cyberhawk
-
Contacteer:
Bericht
door cyberhawk » di dec 13, 2011 9:09 am
Remmes schreef:ik heb mijn bikes in de woonkamer hangen, inclusief foto's ervan bij de verzekerings papieren
weet ik zeker dat ze bij de inboedel horen

jep das t beste.. ik heb me iets laten over-verzekeren.. zodat ik op zeker geen verlies lijdt
ik moet wel zeggen dat ik na dit verhaal gelijk wat pics heb opgeschoond uit mn profielen
en een extra deur tegenwoordig op slot doe..
nederland gaat naar de klote..

-
colinvanassen - Berichten:275
Bericht
door colinvanassen » wo jan 04, 2012 7:39 pm
kan ook dat ze met jou foto's de fiets te koop hebben gezet, en de dag voor dat de kopers kwamen ff snel hebben gepakt ofzo . ik bedoel, zon fiets levert flink wat geld op.
ik geef maar een tip hoor.
erg kut voor je. succes!