NSbikes komt naar Nederland!
Moderator:Beheerders
Beste Bikers,
Ik ben opzoek naar dirt/street/freeride/slopestyle rijders die mij willen helpen met het een en het ander.
Ik kan er niet veel over los laten op dit moment, maar het komt er op neer dat er een nieuw product naar Nederland gaat komen en ik hierover met enkele rijders over wil discussiëren.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag.
Stuur mij gerust een pm, of doe een mailtje in hoeverre dat mogelijk is via het forum.
Sportieve groeten,
Martijn
Ik ben opzoek naar dirt/street/freeride/slopestyle rijders die mij willen helpen met het een en het ander.
Ik kan er niet veel over los laten op dit moment, maar het komt er op neer dat er een nieuw product naar Nederland gaat komen en ik hierover met enkele rijders over wil discussiëren.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag.
Stuur mij gerust een pm, of doe een mailtje in hoeverre dat mogelijk is via het forum.
Sportieve groeten,
Martijn
Laatst gewijzigd door Tripod op ma jan 30, 2012 7:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo iedereen,
Ik heb inmiddels de nodige mensen gesproken, erg leuk om een geheimzinnig bericht te posten en af te wachten hoeveel mensen nieuwsgierig worden.
Het merk wat ik naar Nederland breng is NSBikes en de reacties tot nu zijn zeer positief.
De vraag wat mij nog rust is welk materiaal van NSBikes zien jullie het liefst in Nederland?
Hoor graag van jullie,
Groeten,
Martijn
Ik heb inmiddels de nodige mensen gesproken, erg leuk om een geheimzinnig bericht te posten en af te wachten hoeveel mensen nieuwsgierig worden.
Het merk wat ik naar Nederland breng is NSBikes en de reacties tot nu zijn zeer positief.
De vraag wat mij nog rust is welk materiaal van NSBikes zien jullie het liefst in Nederland?
Hoor graag van jullie,
Groeten,
Martijn
- de lachende derde
- Contacteer:
Mooi merk maar wat ik me wel af vraag is hoe je op gaat boksen tegen CRC want die zijn behoorlijk goedkoop met NS spullen en ze hebben ook bijna alles.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Last niet zo gepushed wordt in de Benelux, die frames doen (op Tonic Fab na) voor niemand onder maar niemand rijdt er hier op.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Last niet zo gepushed wordt in de Benelux, die frames doen (op Tonic Fab na) voor niemand onder maar niemand rijdt er hier op.
- de lachende derde
- Contacteer:
Klinkt goed.Tripod schreef:Hallo,
Maak je om de prijs maar geen zorgen, CRC mag dan wel groot zijn, dat geeft niet direct aan dat ze de goedkoopste zijn.
Sportieve groeten,
Martijn Oosterbaan
Ga je het alleen importeren of komt er ook een winkel?
Laatst gewijzigd door de lachende derde op vr jan 06, 2012 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De bikes en frames komen pas rond Maart naar Nederland.Smittie schreef:NS SodaTripod schreef:Hallo iedereen,
Martijn
Al het andere materiaal komt over een week of 3 naar Nederland.
Op dit moment hoor ik van veel mensen dat de volgende onderdelen zeker naar Nederland moet komen:
- Aerial pedalen
- Aerial Sealed pedalen
- Proof stuur
- Evidence stuur
- Terra stuur
- Sam Pilgrim Legend handvatten
De prijzen zullen mooier worden dan die van CRC, hebben jullie nog suggesties welk materiaal je in Nederland wilt zien?
- de lachende derde
- Contacteer:
Graag, ik ben wel benieuwd.Tripod schreef:Het materiaal zal op internet te vinden zijn, weet niet of ik hier de website mag vernoemen, maar kan hem zo doorgeven via een pm.
Verder ga ik kijken of er winkels in Nederland het NSBikes materiaal in de schappen willen hebben.
Groeten,
Martijn Oosterbaan
En ik denk dat die naven ook wel een optie zijn om hierheen te halen, die dingen zitten goed in elkaar, kosten niet te veel en hebben mooie kleurtjes.
Voor de mensen die graag het Soda Frame in real life willen gaan bewonderen, er komt er een naar Nederland...
Verder is bijna alles rond en hoeft binnenkort het NSBikes materiaal niet meer duur uit Engeland, Duitsland of waar dan ook vandaan gehaald te worden
Mensen die de website willen weten, ik ga hem hier niet plaatsen omtrent policy van het forum, kan mij een pm sturen.
Verder is bijna alles rond en hoeft binnenkort het NSBikes materiaal niet meer duur uit Engeland, Duitsland of waar dan ook vandaan gehaald te worden

Mensen die de website willen weten, ik ga hem hier niet plaatsen omtrent policy van het forum, kan mij een pm sturen.
Even de huidige status...
Wij hebben zeker niet stil gezeten, over zo'n 2 weken verwachten wij al het materiaal in Nederland te mogen ontvangen.
Op dit moment hebben wij in de buurt van Filthy trails een dealer gevonden waar producten van NS Bikes verkocht gaan worden. (Mental Bikes in Maasmechelen).
Tot op heden nog geen Nederlandse winkel, mocht je geïnteresseerd zijn in een van de onderdelen, dan hoor ik dat graag.
Wij hebben zeker niet stil gezeten, over zo'n 2 weken verwachten wij al het materiaal in Nederland te mogen ontvangen.
Op dit moment hebben wij in de buurt van Filthy trails een dealer gevonden waar producten van NS Bikes verkocht gaan worden. (Mental Bikes in Maasmechelen).
Tot op heden nog geen Nederlandse winkel, mocht je geïnteresseerd zijn in een van de onderdelen, dan hoor ik dat graag.