Nieuw internationaal DH - dirt team!
Moderator:Beheerders
Er is een nieuw downhill - dirt team bijgekomen!
met rijders uit Belgie, Nederland en Duitsland.
Het 2012 seizoen ziet er goed uit voor mij, christoff en Tuup J !
Hier is het officieel bericht dat gepost is door South Side Mountainbiking.
Presentatie South Side Downhill & Dirt Team 2012
South Side Mountainbiking & Clothing heeft in samenwerking met Canadian Dirt Imports B.V. een nieuw internationaal Downhill & Dirt Team samengesteld met Riders uit Nederland, België en Duitsland. Zij gaan in 2012 deelnemen aan de IXS/UCI European Cup, Nissan European Downhill Cup, IXS German Downhill Cup en nog andere internationale wedstrijden en evenementen.
Er zijn een aantal sponsoren aangetrokken voor ons team, waarvan we op dit moment 1 sponsor bekend kunnen maken. Inverse Cycling Wear zal het gehele team voorzien van door ons ontworpen kleding. Te zijner tijd worden overige sponsoren bekend gemaakt.
Het South Side Downhill & Dirt Team 2012 bestaat uit de volgende Riders, gevolgd door hun disciplines en Bikes.
• Mark van Lankveld
The Netherlands/ Downhill Elite
European IXS/ UCI DH cup, European Nissan DH cup, Megavalanche
Devinci Wilson SL Custom build and Dartmoor Phantom Custom build
• Sven Claas
Devinci Wilson SL Custom build
• Christoff van Driessche
Belgium/ Downhill Elite
European Nissan DH cup, IXS German DH cup
Cove Shocker Custom build
• Bryan Bachot
Belgium/ Downhill juniors
Devinci Wilson RC
• Roos op de Beeck
Belgium/ Downhill juniors ladies
Dartmoor Wish
• Roy Groenewegen
The Netherlands/ Dirtjump
National and International Dirtjump Events
Cove Sanchez Custom build
• Loek Quaedflieg
Dartmoor Cody Custom build
• Yannick Romswinckel
Germany/ Dirtjump
Nookie Rogue 1
• Jeroen Peeters
The Netherlands/ DownHill, Freeride, Enduro
Downhill en Freeride wedstrijden o.a. Megavalange, Freeraid
Devinci Wilson SL Custom build and Devinci Dixon Custom build
Wij van South Side Mountainbiking en Canadian Dirt Imports willen bij deze iedereen bedanken en met name de sponsoren die dit mogelijk hebben kunnen maken. We wensen onze rijders heel veel succes met hun uitdaging voor 2012.
Verder bedanken wij via deze weg alle familieleden, vrienden, kennissen en alle andere bikers voor het vertrouwen in ons en wensen we iedereen een sportief en gezond 2012!!
BIG THANKS TO ALL THE SPONSORS!
met rijders uit Belgie, Nederland en Duitsland.
Het 2012 seizoen ziet er goed uit voor mij, christoff en Tuup J !
Hier is het officieel bericht dat gepost is door South Side Mountainbiking.
Presentatie South Side Downhill & Dirt Team 2012
South Side Mountainbiking & Clothing heeft in samenwerking met Canadian Dirt Imports B.V. een nieuw internationaal Downhill & Dirt Team samengesteld met Riders uit Nederland, België en Duitsland. Zij gaan in 2012 deelnemen aan de IXS/UCI European Cup, Nissan European Downhill Cup, IXS German Downhill Cup en nog andere internationale wedstrijden en evenementen.
Er zijn een aantal sponsoren aangetrokken voor ons team, waarvan we op dit moment 1 sponsor bekend kunnen maken. Inverse Cycling Wear zal het gehele team voorzien van door ons ontworpen kleding. Te zijner tijd worden overige sponsoren bekend gemaakt.
Het South Side Downhill & Dirt Team 2012 bestaat uit de volgende Riders, gevolgd door hun disciplines en Bikes.
• Mark van Lankveld
Devinci Wilson SL Custom build and Dartmoor Phantom Custom build
• Sven Claas
Devinci Wilson SL Custom build
• Christoff van Driessche
Belgium/ Downhill Elite
Cove Shocker Custom build
• Bryan Bachot
Belgium/ Downhill juniors
Devinci Wilson RC
• Roos op de Beeck
Belgium/ Downhill juniors ladies
Dartmoor Wish
• Roy Groenewegen
Cove Sanchez Custom build
• Loek Quaedflieg
Dartmoor Cody Custom build
• Yannick Romswinckel
Germany/ Dirtjump
Nookie Rogue 1
• Jeroen Peeters
The Netherlands/ DownHill, Freeride, Enduro
Downhill en Freeride wedstrijden o.a. Megavalange, Freeraid
Devinci Wilson SL Custom build and Devinci Dixon Custom build
Wij van South Side Mountainbiking en Canadian Dirt Imports willen bij deze iedereen bedanken en met name de sponsoren die dit mogelijk hebben kunnen maken. We wensen onze rijders heel veel succes met hun uitdaging voor 2012.
Verder bedanken wij via deze weg alle familieleden, vrienden, kennissen en alle andere bikers voor het vertrouwen in ons en wensen we iedereen een sportief en gezond 2012!!
BIG THANKS TO ALL THE SPONSORS!
-
- richard_librium
hier is in elk geval al een link naar hun nieuw fb pagina
http://www.facebook.com/#!/pages/South- ... 53?sk=wall
http://www.facebook.com/#!/pages/South- ... 53?sk=wall
Thanx iedereen en vooral de sponsors die dit voor ons mogelijk maken.
Sout side heeft idd een doorstart gemaakt en gaat nu verder onder de naam south side mountainbiking. Internationale online webwinkel is nog in de maak, maar word groots aangepakt wat ik van Angelo begreep.
Ipv de shop in Herten wil Angelo nu in het seizoen veel evenementen en wedstrijden afgaan zodat zijn team daar kan biken en wedstrijden rijden en Angelo met zijn stand daar zijn producten kan verkopen.
Zelf hoop ik een aantal wedstrijden (downhill en enduro) mee te kunnen rijden, dit zal wel in de hobbyklasse (alleen bij downhill, enduro heeft geen elite/hobby-klasse) zijn. Helaas studeer ik niet meer maar heb ik een vaste baan, waardoor ik geen zomervakantie heb. Tevens heb ik een hypotheek en vaste lasten wat betaald moeten worden en zal ik door mijn werk als kok niet elk weekend vrij kunnen hebben, laten we het erop houden dat ik voor het grootste gedeelte geen weekend vrij kan hebben. Daarom heeft het ook weinig zin voor mij om een licentie aan te schaffen om in de elite klasse mee wedstrijden te rijden.
Of er moet iemand zijn die een baan voor mij heeft dit seizoen die ik kan combineren met het biken
.
Good luck teammates en dat het een mooi seizoen mag worden!
Sout side heeft idd een doorstart gemaakt en gaat nu verder onder de naam south side mountainbiking. Internationale online webwinkel is nog in de maak, maar word groots aangepakt wat ik van Angelo begreep.
Ipv de shop in Herten wil Angelo nu in het seizoen veel evenementen en wedstrijden afgaan zodat zijn team daar kan biken en wedstrijden rijden en Angelo met zijn stand daar zijn producten kan verkopen.
Zelf hoop ik een aantal wedstrijden (downhill en enduro) mee te kunnen rijden, dit zal wel in de hobbyklasse (alleen bij downhill, enduro heeft geen elite/hobby-klasse) zijn. Helaas studeer ik niet meer maar heb ik een vaste baan, waardoor ik geen zomervakantie heb. Tevens heb ik een hypotheek en vaste lasten wat betaald moeten worden en zal ik door mijn werk als kok niet elk weekend vrij kunnen hebben, laten we het erop houden dat ik voor het grootste gedeelte geen weekend vrij kan hebben. Daarom heeft het ook weinig zin voor mij om een licentie aan te schaffen om in de elite klasse mee wedstrijden te rijden.
Of er moet iemand zijn die een baan voor mij heeft dit seizoen die ik kan combineren met het biken

Good luck teammates en dat het een mooi seizoen mag worden!
Life begins at the end of your comfortzone.
Hoi Jeroen,Tuup J schreef: Of er moet iemand zijn die een baan voor mij heeft dit seizoen die ik kan combineren met het biken
Stel aan Angelo voor om Team-kok te worden. Scheelt in de kosten van dure hotels en je weet zeker wat je eet. Tevens heb jij dan een part-time job die je kan combineren met het biken.
Veel succes in het team!!
Sinter
-
Maar of dat de Hypotheek betaald??Sinter schreef:Hoi Jeroen,Tuup J schreef: Of er moet iemand zijn die een baan voor mij heeft dit seizoen die ik kan combineren met het biken
Stel aan Angelo voor om Team-kok te worden. Scheelt in de kosten van dure hotels en je weet zeker wat je eet. Tevens heb jij dan een part-time job die je kan combineren met het biken.
Veel succes in het team!!
Sinter

What goes up must come down(hill)