Wrak vd Week
Moderator:Beheerders
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
drukproef flessen
Geen fiets, maar zeker interessant
;
Zelf ontworpen flessen voor wegtransport:
Ontwerpdruk 80barg
Afpersdruk 120barg
Barsttest: Fles is opgebroken bij 460,5 bar(g)
Wanddikte van de fles is 6,3 mm
Je kunt zien dat het laswerk niet gescheurd is maar de buis over de lengte richting:

Als ik dan dat frame zie hierboven waar het gebroken is precies over de las vraag ik me af of de productie methode wel klopt

Zelf ontworpen flessen voor wegtransport:
Ontwerpdruk 80barg
Afpersdruk 120barg
Barsttest: Fles is opgebroken bij 460,5 bar(g)
Wanddikte van de fles is 6,3 mm
Je kunt zien dat het laswerk niet gescheurd is maar de buis over de lengte richting:

Als ik dan dat frame zie hierboven waar het gebroken is precies over de las vraag ik me af of de productie methode wel klopt

-
Re: drukproef flessen
Barsttest: Fles is opgebroken bij 460,5 bar(g)WitteReus schreef:
Zal we een knal hebben gegeven bij het openbarsten

-
Zelf's?
Ahum je komt te weinig op internet, ze staan bekend om lessworths hier en daar. Maargoed elk merk heeft er wel een keer in zijn bestaan last van, Banshee en Intense bv. hebben een flinke deuk in hun reputatie opgelopen de afgelopen maanden
Alles kan kapot, is het niet een te licht ontwerp dan zijn het wel fabricage fouten die later aan het licht komen.

Maargoed elk merk heeft er wel een keer in zijn bestaan last van, Banshee en Intense bv. hebben een flinke deuk in hun reputatie opgelopen de afgelopen maanden
Mmmm, een paar jaar geleden al...hier mijn Chaparral..op de las stuk na klein sprongetje...het reed erggg plush op dat moment

Ik kreeg een nieuwe frame van ze (mocht zelfs kiezen)

Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee