Bandjes!
Op de kop getikt op mtb-news, eindelijk eens een reactie gekregen daar en meteen tot een goeie afsluiter gekomen, vlot en vriendelijk contact.
En heb nu ook een positieve reactie op mijn profiel dus dit zal waarschijnlijk wel helpen voor misschien toekomstige aankopen want ook hij twijfelde om te reageren hoorde ik zopas omdat ik 0 activiteit had op het forum.
En zoals je ziet, het zijn Specialized-banden geworden, na wat opzoekwerk en raad hier en daar.
Het lang meegaan en hun schijnbaar zeer goeie tractie gaven de doorslag, ze zijn wel niet goedkoop maar heb toch wat kunnen besparen er op ondanks de dure verzendkosten vanuit Duitsland
En geef toe, het zijn toch mooie bandjes ook é

Wat me opviel is dat ze ook langs 2 zijden bedrukt zijn, mijn specialized en maxxis banden hebben dit niet, vroeg me af of dit nu komt door dat het speciale edities zijn of niet.
Of hebben tegenwoordig alle specialized banden dat al want zou eigenlijk wel op alle banden zo mogen zijn, ze plakken toch ook niet langs één kant stickers op je velgen, kader, vork of zo

En ook een Joplin gekocht, moet wel eens een service ondergaan maar heb hem voor een zeer goed prijsje op de kop getikt