RockShox Lyrik 2011 RC2DH coil (verkocht!!)
Moderator:Beheerders
verkocht!
Laatst gewijzigd door XroelX op do jan 12, 2012 4:06 pm, 13 keer totaal gewijzigd.
nee je stanchions zitten al dieper in je buitenpoten omdat alu shaft onder de U-turn coil hieronder op de afbeelding korter is dan de coil versie die daar weer onder staat.Tommie ;D schreef:Ok,dus als ik het goed begrijp zit er in het u-rturn model dezelfde stanchions als in het model van 170mm maar wordt dit gewoon niet benut?

al zou deze net zo lang zijn als de coil versie dan zouden de binnenpoten bij het bottomen 1 cm boven de binnenpoten uitkomen omdat de veer helemaal ingedrukt is...
de onderkant van de binnenpoten zouden dan ook niet de "stootrubbers" onder in de binnenpoten raken.
Re: RockShox Lyrik 2011 RC2DH coil
[quote="XroelX"][b]Item:[/b] RockShox Lyrik RC2DH (Mission Control Downhill) 2011, wit
[b]Plaats:[/b] Rotterdam
[b]Staat:[/b] Licht gebruikt, stancions zijn helemaal gaaf
[b]Reden van verkoop:[/b] Rockshox totem
[b]Prijs en voorwaarden:[/b] €550,-
[b]Wijze van verzenden[/b]: ophalen, verzenden
[b]Extra Info:[/b] Er zitten 3 veren bij, soft, medium en firm, daarnaast nog 2 U-turn veren, zodat je de vork om kan bouwen tot een U-turn versie. Vork heeft een 1 1/8" stuurbuis (19 cm lang) met de normale veer heeft de vork een veerweg van 170mm
[b]Afbeeldingen:[/b] http://www.pinkbike.com/photo/7450073/[/quote]
Hoi, ik ben aan het kijken voor een downhill/freeride, onder de 600euro. Dat wordt mijn eerste. Ik heb nu een simpele mtb, k was eerst voor een trial aan het kijken, maar ik ben erachter gekomen dat ik downhill leuker vind.
BB
[b]Plaats:[/b] Rotterdam
[b]Staat:[/b] Licht gebruikt, stancions zijn helemaal gaaf
[b]Reden van verkoop:[/b] Rockshox totem
[b]Prijs en voorwaarden:[/b] €550,-
[b]Wijze van verzenden[/b]: ophalen, verzenden
[b]Extra Info:[/b] Er zitten 3 veren bij, soft, medium en firm, daarnaast nog 2 U-turn veren, zodat je de vork om kan bouwen tot een U-turn versie. Vork heeft een 1 1/8" stuurbuis (19 cm lang) met de normale veer heeft de vork een veerweg van 170mm
[b]Afbeeldingen:[/b] http://www.pinkbike.com/photo/7450073/[/quote]
Hoi, ik ben aan het kijken voor een downhill/freeride, onder de 600euro. Dat wordt mijn eerste. Ik heb nu een simpele mtb, k was eerst voor een trial aan het kijken, maar ik ben erachter gekomen dat ik downhill leuker vind.
BB
-
- de lachende derde
- Contacteer:
-
mooie vork! koop m van roel! hij heeft geen brood op de plank en heeft t nodig! kom op mensen, waar is de kerstgedachte nu!
Laatst gewijzigd door Sir Gonz Lays op za dec 24, 2011 7:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.