zoek ride friends
Moderator:Beheerders
-
ik zoek mensen rond en in tremelo die met mij zouden willen rijden op de filthy trails.Of op gewoon local trails.Ben 14 en ben geen pro maar ik kan toch redelijk rijden rij vooral downhill en freeride maar ook wa dirt dus als je wilt mee helpen om een paar dirt jumps te bouwen kom maar af dan.
-
Re: zoek ride friends
ik woon 40 km van tremelo maar ik kom welk vaak op filthy trails laat maar iets weten als je eens gaat ofsoow ik ben 15downhillol schreef:ik zoek mensen rond en in tremelo die met mij zouden willen rijden op de filthy trails.Of op gewoon local trails.Ben 14 en ben geen pro maar ik kan toch redelijk rijden rij vooral downhill en freeride maar ook wa dirt dus als je wilt mee helpen om een paar dirt jumps te bouwen kom maar af dan.

-
-
Re: zoek ride friends
Oke nice man ik probeer ook zo veel mogelijk naar de filthy te gaan maar het word nu kouder dus heel vaak gaat ni meer zijn tot de lente en men fb is gewoon simon heremans andere vragen stuur dan een e-mail naar simon.heremans@hotmail.beJustRideThatBike schreef:ik woon 40 km van tremelo maar ik kom welk vaak op filthy trails laat maar iets weten als je eens gaat ofsoow ik ben 15downhillol schreef:ik zoek mensen rond en in tremelo die met mij zouden willen rijden op de filthy trails.Of op gewoon local trails.Ben 14 en ben geen pro maar ik kan toch redelijk rijden rij vooral downhill en freeride maar ook wa dirt dus als je wilt mee helpen om een paar dirt jumps te bouwen kom maar af dan.heb je facebook of pinkbike ofzo?:p