Giant Glory lagers
Moderator:Beheerders
-
Weet iemand een lijst te vinden met de benodigde lagers voor een Giant Glory? Voor het model vanaf 2010?
Op internet kan ik niks gevonden krijgen.
Op internet kan ik niks gevonden krijgen.
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
Ik wil eigenlijk alleen de lagers, is goedkoper dan een complete set.Trekrules schreef:Kan de Giant dealer ze niet krijgen dan
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
Meet de lagers op en geef de waardes op in deze lijst;
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... atalogue=1
Dan naar de dichtsbijzijnde lagerboer en je hebt je lagers voor een fractie van de prijs
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... atalogue=1
Dan naar de dichtsbijzijnde lagerboer en je hebt je lagers voor een fractie van de prijs

- Hotsnail
- Contacteer:
Hier al eens gekeken? Anders de lagers er uit halen, op de afscheming staat een nummer wat voor de grootte en type afscherming staat. Dit is universeel voor alle lagerfabrikanten.
Ijzeren paarden eten geen haver....
-
Die site heb ik inderdaad al gezien, alleen daar staan niet de goeie lagers tussen. Of de foto klopt niet.Hotsnail schreef:Hier al eens gekeken? Anders de lagers er uit halen, op de afscheming staat een nummer wat voor de grootte en type afscherming staat. Dit is universeel voor alle lagerfabrikanten.
Ik kan inderdaad ook de lagers eruit halen en het nummer opschrijven, alleen dan moet ik de fiets eerst uit elkaar halen en kan hij niet gebruikt worden.
Daarom dacht ik dat iemand mischien een lijst heeft liggen of weet te vinden!?