(slacker) Drop-out geplooid

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
greenie
(slacker) Drop-out geplooid

Bericht door greenie » za nov 19, 2011 12:16 pm

Vorig weekend in Ferme Libert door een geplooide derailleur in combinatie met die vervelende pannenkoekenlift mijn Slacker drop-out geplooid van de Socom

Wie weet wat deze drop-outs zijn, weet ook hoeveel ze kosten :(

Afbeelding
Afbeelding

Is dat terug te plooien? Wetende dat de draad van het derailleur'gat' ook vermoedelijk naar de vaantjes is, aangezien die ovaal stond die de derri er uit moest.

Ik heb het al rap eens geprobeerd tussen de draaibank na het opwarmen met dit hier:
Afbeelding maar ik heb ofwel te weinig macht , ofwel is die drop-out toch sterker dan ik dacht. Of moet hij roodgloeiend zijn voor ik die probeer te plooien? Ik heb hem gewarmd tot ik er net niet meer aan kon komen met mijn blote handen.

Iemand tips?
yep.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » za nov 19, 2011 12:35 pm

Het is alu. Beter nieuwe kopen als je draad toch ook al naar de knoppen is. Anders krijg je toch ook weer dat gepruts met een helicoil

Heeft CRC ze niet?

greenie

Bericht door greenie » za nov 19, 2011 1:16 pm

Op crc enkel de G3 helaas

Als ik uit de VS moet bestellen komt er 40$ bij voor verzending, wat wel vervelend is. Ik zal eens zoeken op eBay en konsoorten.
yep.

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » za nov 19, 2011 4:44 pm

eens op mtb news.de kijken in bikemarkt daar heb ik ze wel eens voorbij zien komen!
What goes up must come down(hill)

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » za nov 19, 2011 8:35 pm

Mss Christiaan eens mailen of hij niets liggen heeft.
Heeft ronde wielen

greenie

Bericht door greenie » zo nov 20, 2011 11:07 am

Zal ik eens doen, ben wel bang dat het dan per set van 2 zal zijn.

Ik ben nu in ieder geval aan het mailen met Vince van Powell Precision, en hij zegt dat we wel iets kunnen uitwerken. Ik wacht op respons. Gisteren (een zaterdag!) wel al binnen het half uur een antwoord gehad op mijn mail met uitleg + foto dus ik heb er een goed gevoel bij.
yep.

greenie

Bericht door greenie » za dec 10, 2011 3:07 pm

even een kleine update en een goed woordje over Powell Precision, de makers van de slacker drop-outs;
Bram, ill pay for shipping and knock 50% off the dropout. So basically you will pay $37.50 plus customs. Will that work for you?

Vince Powell
Powell Precision, Inc.
(951) 532-1775
Mooie geste van die man als je ziet wat de nieuwprijs is! Ik heb nu betaald en wacht nog op de levering :)

Dat vereenvoudigd het sparen voor een nieuwe derri en chainguide al een beetje :D
yep.

Plaats reactie