maatvoering troy lee kleding
Moderator:Beheerders
Ik ga bij crc dus een dh jersey en een dh broek kopen. Maar nu vraag ik me af hoe het zit met de maat voering.
Bij een spijkerbroek heb ik maat 33, en ik ben 1.88.
Ik weet niet welke maat ik dan moet kiezen en hoe het zit met de lengte van de broekspijpen.
Kan iemand me hierbij helpen
Ik weet niet welke maat ik dan moet kiezen en hoe het zit met de lengte van de broekspijpen.
Dit is de maattabel van ze: http://www.troyleedesigns.com/pdf/TLD_s ... s_2012.pdf
Moet je de geschikte maat uit kunnen halen lijkt me zo
Moet je de geschikte maat uit kunnen halen lijkt me zo

Re: maatvoering troy lee kleding
ik ben 1.83 heb ook spijkerbroekmaat 33 en weeg 95kg en heb vandaag mijn TLD GP history black 2011 broek en jersey binnen. broek heb ik in maat 34 en die zit net goed 36 zou echt wel te groot zijn. jersey heb ik in XL maar die valt wat klein (zonder bescherming goed)ivootjee schreef:Ik ga bij crc dus een dh jersey en een dh broek kopen. Maar nu vraag ik me af hoe het zit met de maat voering.
vond het ook lastig

hoezo?
Persoonlijk heb ik maat 32 van spijkerbroeken en zowel van TLD als van Oakley past mij maat 30 perfect. Ik heb jerseys van royal racing en TLD en die heb ik in maat M. Ik ben 1,85m en 70Kg.
Als ik dan lees waar jij op uit komt (ik ken je natuurlijk helemaal niet) zou ik zeggen dat je beter voor een 32 broek en L jersey kan gaan. Ik weet niet of je nog bodyarmor onder de jersey wil dragen, dan zou je inderdaad misschien XL kunnen nemen. Bedenk namelijk dat dit Amerikaanse maten zijn, die vallen mij persoonlijk altijd vrij groot.
Aan de andere kant wil ik je niet teveel aan het twijfelen brengen
Als je goed hebt gemeten zou ik dat als richtlijn aanhouden
Als ik dan lees waar jij op uit komt (ik ken je natuurlijk helemaal niet) zou ik zeggen dat je beter voor een 32 broek en L jersey kan gaan. Ik weet niet of je nog bodyarmor onder de jersey wil dragen, dan zou je inderdaad misschien XL kunnen nemen. Bedenk namelijk dat dit Amerikaanse maten zijn, die vallen mij persoonlijk altijd vrij groot.
Aan de andere kant wil ik je niet teveel aan het twijfelen brengen

Als je goed hebt gemeten zou ik dat als richtlijn aanhouden

haha bedankt voor aan het twijfel brengen
Ik ben niet van plan om body armor te dragen dus misschien heb je daar wel een goed punt, amerikaanse maten vallen inderdaad een stuk groter.
Ik ben dus 1,88 en 82kg
Ik heb me goed opgemeten en kwam bij de jersey net op een xl dus dan koop ik die zeker weten in maatje l
Is er bij crc een mogelijkheid om te ruilen/ terug sturen?

Ik ben niet van plan om body armor te dragen dus misschien heb je daar wel een goed punt, amerikaanse maten vallen inderdaad een stuk groter.
Ik ben dus 1,88 en 82kg
Ik heb me goed opgemeten en kwam bij de jersey net op een xl dus dan koop ik die zeker weten in maatje l
Is er bij crc een mogelijkheid om te ruilen/ terug sturen?