toch gevonden..
niet kunnen laten

kleine preview van de komende build..

ik mis nog wat dingen dus dit wordt niet zoals mn meeste builds in een weekend bouwen en rijden..
deze wordt rustig opgebouwd..

i got nothing but time homie..
Moderator:Beheerders
is die 1.5 stuurbuis.. ? ik wil graag 1.5 blijven houden ook wegens de aangekochte parts..Caramba schreef:Dat zou wel een hele mooie combinatie zijn!alain schreef:Ik weet nog een singlecrown Boss staan, en die is niet veel gebruikt..
Ik denk dat het om deze gaat: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=53225cyberhawk schreef:is die 1.5 stuurbuis.. ? ik wil graag 1.5 blijven houden ook wegens de aangekochte parts..Caramba schreef:Dat zou wel een hele mooie combinatie zijn!alain schreef:Ik weet nog een singlecrown Boss staan, en die is niet veel gebruikt..![]()
Bijna alle dh frames zijn ontworpen voor een dc vork en integrated headset, welke dc vork heeft een 1.5 stuurbuis, geen. En de bos idyl sc vork heeft dezelfde inbouwhoogte als zijn grote dc broer.fredo schreef:Een integrated headset bouwt ook 1cm lager in. Het kan wel een cleane look hebben, maar als het kut rijdt, ben je er vet mee.Tuup J schreef:...
En ga voor een 1 1/8 stuurbuis met integrated headset, veel cleanere look.
trouwens, gaat de legend nu weg? of komt de foes er als extratje bij?
Ik meende dat cyber een 1.5 stuurbuis heeft op zijn Fox 40Tuup J schreef:Bijna alle dh frames zijn ontworpen voor een dc vork en integrated headset, welke dc vork heeft een 1.5 stuurbuis, geenfredo schreef:Een integrated headset bouwt ook 1cm lager in. Het kan wel een cleane look hebben, maar als het kut rijdt, ben je er vet mee.Tuup J schreef:...
En ga voor een 1 1/8 stuurbuis met integrated headset, veel cleanere look.
trouwens, gaat de legend nu weg? of komt de foes er als extratje bij?