Als mensen gefilmt hebben met hd camera's, zou ik graag een quicktime bestand daarvan ontvangen voor in een mooi filmpje wat door een vriend van me (semi prof filmer) gemaakt wordt.
Het was weer een super-weekend @ Bikepark Groningen. Het aantal deelnemers viel wel wat tegen, maar deste enthousiaster waren degenen die wel waren gekomen. Het weer zat gelukkig ook mee, overdag nagenoeg droog gehouden. We hadden zelfs een echte ijsco-wagen geregeld voor de perioden met zon!!!
Heren:
1. Henry van der Zwaag
2. Kevin Spanninga
3. Victor Leuning
4. Kevin Baars
5. Edwin Reijm
6. Sjors Feiters
7. Arjen van Deventer
8. Roland Muntendam
9.Geoffrey Grimmelius
10. Erik Roos
Dames:
1. Ilja Hendriks
2. Janine Venema
En de uitslag van de mini-DH wedstrijd in Groningen:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Nog steeds opzoek naar hd filmpjes van de wedstrijd voor de compilatiefilm. Hoeft niet spectaculair te zijn, wordt toch verknipt. Liefst van de training met iemand die ervoor rijdt in beeld. pb me ff als je wat hebt voor ons!
De miniDH 23 okt a.s.bij WV Het Stadion in Nieuwegein zit vol! 75 deelnemers hebben zich vooringeschreven waarvoor onze dank!
Komen zonder voorinschrijving kan, echter de kans bestaat dat je uiteindelijk toch niet mee kan doen. De ervaring bij andere wedstrijden leert echter dat er meestal wel een paar plekjes overblijven, het is echter geen garantie.
En inmiddels hebben we ook bewegend beeld van onze wedstrijd:
(opent in vimeo)
Met dank aan:
- Daniel Prijkel (helmcam beelden)
- Ilja van Bommel (helmcam beelden)
- Redbull Energydrink
- firma Jager, Midwolde
- Gemeente Groningen
- Lenzfilm.nl
- alle vrijwilligers die meegeholpen hebben!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
wordt nu toch zo langzaam aan een beetje krapjes met een planning? ik zou wel graag willen weten hoe laat ik fris en fruiting aan de start moet verschijnen as zondag...
OF je kijkt even op de site..het tijdschema staat nl gewoon op www.minidownhillcup.nl en is niet anders dan bij de eerdere versies, maar dit terzijde. Tot zondag!