Plaats: Hoensbroek, Nederland.
Staat: Uitstekend!
Reden van verkoop: Go's enduro.
Prijs en voorwaarden: €3500,- met fox rc4. €3800,- met Elka en titanium veer.
Wijze van verzenden: Zo'n bike kom je ophalen.
Extra Info: Zie onder de foto's
Afbeeldingen:

Spec:
- Devinci wilson, 2011, size M.
- RS boxxer coil 2011.
- Hope topcrow/stem.
- Reverse triple x stuur.
- Raceface handvaten.
- Hope bar ends.
- Formula r1x remmen, 180mm schijven.
- Sdg I-beam zadelpen.
- Sdg I-fly zadel.
- Hope zadelpenklem.
- Race face atlas fr cranks, 38t tandblad.
- E13 lg1+ chainguide.
- Nukeproof magnesium pedalen met ti as.
- Sram x0 shifter.
- Sram x0 achterderallieur.
- Sram race cassette, 11/26.
- Specialized clutch sx 2.3 banden.
- Reverse light dh wheelset (let op, niet afgebeeld)
Let op:
De wielset op de foto is een tijdje terug al verkocht aan iemand, hiervoor in de plaats komt een splinternieuw setje reverse light dh wielset, zwarte velgen, rode naven. Deze wielen moet ik nog geleverd krijgen, duurt wat langer als verwacht ivm de eurobike.
De devinci komt ook met een splinternieuwe fox rc4 demper ,met 275x3.75 veer erin. Tegen meerprijs is de Elka natuurlijk ook te krijgen, zie prijs.
Ook heb ik nog een 300x3.5 titanium veer voor in de devinci, deze is ook tegen meerprijs te krijgen, zie prijs.
De bike is in perfecte staat, de onderdelen zijn nog geen jaar oud. Frame, remmen en Elka zijn zelfs pas vanaf Januari.
Met pijn in mijn hart doe ik deze bike weg en weet nog niet eens zelf of het wel een goede keuze is. De bike wordt hier in de buurt te weinig gebruikt, hier ligt niks meer van uitdaging voor me. En ik heb geen zin om elke keer 3 uur te moeten rijden om de bike een beetje ten volle te benutten. Zelf denk ik dat ik met een enduro bike veel meer op de fiets zal zitten als dat ik nu doe.
Voor serieus geinteresseerde graag een pb en dan kunnen we het over de prijs hebben.
Mvg,
Jeroen.
0031652685149