leuke moppen

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pieter95
leuke moppen

Bericht door pieter95 » za aug 13, 2011 5:18 pm

plaats hier je leuke moppen

ik heb hier al 1tje :

Een man leest in een tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk een proef te doen. Probleem, waar zal ie het doen? Op toilet? Te veel volk. Achter zijn buro? Te riskant. In het park verderop? Te veel spelende kinderen. Dus denkt hij onderweg naar huis, de oplossing gevonden te hebben: op een parking langs de weg stoppen, onder de wagen gaan liggen en doen of ie de bodem inspecteert. Zo gezegd, zo gedaan... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken! Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading- niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door ... Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie: "wie daar?" "Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de man in paniek. "Ah, Ok" zegt de agent lachend, "En nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal".

:o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol:
BMX OR DIE :evil:

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » za aug 13, 2011 6:26 pm

komt een domine bij de dokter. Dokter,dokter mijn geschlachtsdeel doet zo zeer bij het plassen. Geen probleem,broek naar beneden en we kijken even. Na korte tijd...ach ik zie het al..er zit nog een melk tand in.

:oops:

Atzerath

Bericht door Atzerath » zo aug 14, 2011 4:53 am

jullie doen het fout...
Kort en krachtig en ze moeten een gevoel nalaten van "man zo grof..."
beetje zoals dit:
http://weedoom.com/wp-content/uploads/2 ... -juice.jpg

pieter95

Bericht door pieter95 » zo aug 14, 2011 4:13 pm

Een meisje mag bij haar thuis een schoolfeest geven. Ze waarschuwt alle genodigden dat haar vader erg streng is, en dat ze dus geen gekkigheid mogen uithalen. Ook de drie belhamels van de klas krijgen te horen dat ze zich moeten gedragen, anders is het feest meteen afgelopen. 's Avonds begint het feest en de vader staat al bij de deur. De drie belhamels bellen aan en de vader doet open. "Ja?!" vraagt de vader. De eerste jongen zegt: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Jansen, en ik kom hier om te dansen." De vader laat de jongen binnen. De tweede jongen zegt: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Van Dingen, en ik kom hier om te swingen." Ook deze jongen wordt binnengelaten. De derde jongen aarzelt, zegt dan: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Beuken: ik mag er zeker niet in?"

pieter95

Bericht door pieter95 » zo aug 14, 2011 4:16 pm

Er wordt een man opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Hij komt voor het eerst in het dagverblijf en ziet daar en man op en stoel zitten die de hele tijd doet: "vroem vroem, ptssss, vroem vroem" en met de handen wijd, alsof hij aan het rijden is. Vraagt die eerste man: "wat ben jij aan het doen?". Zegt die man op de stoel: "ik ben trucker, nooit thuis, vroem vroem". De volgende dag komt de eerste man weer in het dagverblijf en die andere zit er nog steeds: "vroem vroem, ptssss, vroem vroem". Weer vragen wat er met hem is: "ben trucker, nooit thuis, vroem vroem". De derde dag gaat de eerste man naast de man op de stoel staan en maakt neukbewegingen met zijn heupen. Vraagt de trucker: " wat ben jij aan het doen?" Zegt de man: "ik neuk je vrouw, je bent toch nooit huis!"!

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » zo aug 14, 2011 8:22 pm

3 sperma cellen zwemmen naast elkaar, zegt de eerste "als ik aankom wordt ik de mooiste meid ooit, slim blond, noem maar op" de tweede haalt in en zegt "als ik aankom wordt ik de knapste,slimste,sterkste man ooit ik kan alle vrouwen krijgen noem maar op" de 3e raakt wat achterop en de eerste twee vragen zich af waarom hij zich niet mengt in de strijd... antwoord de 3e " niet zo optimistisch jongens dit is pas de slokdarm"
hoezo?

Albert Nus

Bericht door Albert Nus » zo aug 14, 2011 9:26 pm

Het is leliyk, oud en iedereen is er wel eens mee wakker geworden...

nut-case

Bericht door nut-case » zo aug 14, 2011 10:28 pm

jij niet:P.. jij slaapt altijd alleen:D
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Tom...

Bericht door Tom... » ma aug 15, 2011 10:32 am

nut-case schreef:jij niet:P.. jij slaapt altijd alleen:D
+1 :lol:
Wie het wiel 2x uitvind kan een fiets bouwen

Albert Nus

Bericht door Albert Nus » ma aug 15, 2011 6:31 pm

Egt nie, ik slaap altijd met mijn groote knuffelbeer.
Het antwoort ga ik nie zegge want dan kryg ik weer een waarschuwing

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » do aug 18, 2011 9:14 am

Afbeelding

mtbike

Bericht door mtbike » za aug 20, 2011 8:35 am

Agent Smith.

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » wo sep 07, 2011 1:40 pm

Ik reed laatst op de A73 en zag een man in de berm uit de beek drinken. Ik stopte en riep op de man;
"Hey meneer, daar moet u niet uit drinken, dat is geen schoon water!"
Waarop de man vroeg;
"Wie bitte?"
En ik weer als antwoord gaf;
"Mit zwei Hände get es besser!"
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

sampers

Bericht door sampers » wo sep 07, 2011 2:19 pm

Er is een vliegtuig met aan boord: de piloot, een advocaat, een pastoor en 3scoutsjongetjes.
Op een gegeven moment blijkt dat de motor vlammen vat en het vliegtuig zal neerstorten.
Dus zijn ze aangewezen op een parachuttesprong. maar zijn er maar 3 voorhanden.
Zegt de advocaat: geven we elk van de scoutsjongens er toch één. die hebben nog een heel leven voor zich. Waarop de piloot schreeuwt: F*ck de scouts!
Zegt de pastoor: hebben we daar dan nog tijd voor?
dead straight to live wrong

Rutger1992

Bericht door Rutger1992 » wo sep 07, 2011 9:09 pm

sampers schreef:Er is een vliegtuig met aan boord: de piloot, een advocaat, een pastoor en 3scoutsjongetjes.
Op een gegeven moment blijkt dat de motor vlammen vat en het vliegtuig zal neerstorten.
Dus zijn ze aangewezen op een parachuttesprong. maar zijn er maar 3 voorhanden.
Zegt de advocaat: geven we elk van de scoutsjongens er toch één. die hebben nog een heel leven voor zich. Waarop de piloot schreeuwt: F*ck de scouts!
Zegt de pastoor: hebben we daar dan nog tijd voor?
+1 :lol:
Scott scale 40
Ghost Dh 9000 Custom
http://rutger1992.pinkbike.com/

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do sep 08, 2011 8:16 am

echtpaar komt aan met het vliegtuig op de vakantie bestemming en nemen de taxi naar het hotel

in de taxi vraagt de chauffeur int engels : where you from..?
de vrouw krijst van de achterbank.. harry wat zegt die man>?
de man antwoord , hij vraagt waar we vandaag komen

were from holland.. zegt de man
de chauffeur daarom zegt nederland te kenne.. en vraagt, where about ?
de vrouw krijst weer van de achterbank, harry..wat zegt die man nou..

mopperend zegt hij trug . hij vraagt waar uit nederland..

were from amsterdam zegt de man tegen de chauffeur..

waarop de chauffeur zegt : ahh i know amsterdam.. i once got layed there and it was the worst fuck of my life,,.

de vrouw krijst weer .. wat zegt ie nou allemaal harry..

waarop de man antwoord.. : > hij kent je nog van vroeger

:D

Trekrules

Bericht door Trekrules » do sep 08, 2011 10:02 am

Rijdt een Italiaan in Italie rond in zijn Ferarri Enzo in de buurt van Milaan en op eens krijgt ie onderweg twee lekke banden,gaat aan de kant van de weg stoppen om zijn wielen te verwisselen. Komt een Marrokaan voorbij in een BMW en gooit er een dikke kei op zijn raam waardoor het raam eruit is en stopt.

Die Italiaan staat op en zegt tegen die Marrokaan,''beste man wat bent u aan het doen?''

Marrokaan antwoordt..: 'jij wielen,ik radio
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Plaats reactie