Erik van Lier Challange ;)
Moderators:JJ, Beheerders

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Erikje schreef:Moet ik daarbij zijn?

Ik ga proberen erbij te zijn, maar weet je hoeveel kilometer dat is?????
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zeik niet Marten, Challenge dekt de lading niet, dit is geheel anders! Niet dom een rondje volgen, maar ook nog opletten onderweg!marten schreef:WTF is een challange? Is het een spalfout?Erikje schreef:Moet ik daarbij zijn?
Hulde aan Ott voor zijn initiatieven!!
JJ
Mag toch hopen dat het eerst een stukje Posbank is, dan een stuk Eerbeek, Apeldoorn, restant Eerbeek, restant Posbank. Maar goed, boterhammen mee dus.......
Een semi-legale GPS route zou de pret enorm verhogen geloof ik.
Erik van Lier is heul beroemde trombonespelert.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja hallo, dan is het geen Challange meer!! Je mag je GPS meenemen om een kruimelspoor uit te zetten hoop ikwillem12 schreef:Mag toch hopen dat het eerst een stukje Posbank is, dan een stuk Eerbeek, Apeldoorn, restant Eerbeek, restant Posbank. Maar goed, boterhammen mee dus.......

JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Parate kennis jongen, Willem weet meer dan jij denkt 
JJ

JJ
Sorry, niet om te zeiken, maar de aankondiging roept zoveel vragen*) op dat ik na drie keer lezen totaal niet meer bezig ben met of ik mee zou willen fietsen. Lijkt me toch de primaire taak van een aankondigingJJ schreef:Zeik niet Martenmarten schreef:WTF is een challange? Is het een spalfout?Erikje schreef:Moet ik daarbij zijn?
*) is een challange een woordspeling op een challenge, zo ja wat is de grap,
wtf is die van Lier en wat heeft een toeteraar? (google) met fietsen van doen,
2 websites zonder domein, heb ik nog zin om daar weer op te goochelen
Het zal wel selecterend en verwijzend bedoeld zijn

/Marten
het feestje moest een naam hebben, erik was de vorige keer gevallen binnen 10 meter en dan ziekenhuis. Ik had een return beloofd.
Tegelijk is het bartbrentjes ding, een challange is een woordspellng van een langeuitdaging. Dus...laat je verassen
Tegelijk is het bartbrentjes ding, een challange is een woordspellng van een langeuitdaging. Dus...laat je verassen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het enige wat belangrijk is 9 oktober om 9 uur bij het veluwe transferium. De rest is bijzaak! Niet te veel begrijpend lezen Marten 
JJ

JJ
Zorg maar dat je er bentErikje schreef:Complimenten, je lult je er mooi uit.ott schreef:een challange is een woordspellng van een langeuitdaging.

Singlespeei is bikkel, versnellingen mag, geen discriminatie,
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- @sph@ltdude
- Contacteer:

Iemand die een autoplekje vanuit Zeist wil ruilen tegen een sixpackje van het één of ander?
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Voor zover zie ik geen problemen.@sph@ltdude schreef:de NS rijdt niet vroeg genoeg!
Iemand die een autoplekje vanuit Zeist wil ruilen tegen een sixpackje van het één of ander?
Zelfs nog plek over voor een 3e en na iets regelen zelfs plaats voor een 4e persoon.

Het is iets omrijden maar het is voor een goed doel zeg maar.

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
http://nos.nl/artikel/272733-longo-ziet ... an-wk.html van mij mag ze naar de Erik van Lier challongo komenJJ schreef:Wat, heeft die enge Longo ook al een challenge?
JJ
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst