Iemand ervaring met Bikester.nl??
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:14
- Lid geworden op:ma mar 14, 2011 9:22 pm
- Locatie:Borne (OV)
Vorige week maandag op Bikester.nl een 661 Comp 2/Goggles en nog wat meer gekocht.
Alles bij elkaar een kleine 200euri.
Maar goed tot op vandaag alleen maar een bestel bevestiging gehad.
Iemand ervaring met de internet toko?
Alles bij elkaar een kleine 200euri.
Maar goed tot op vandaag alleen maar een bestel bevestiging gehad.
Iemand ervaring met de internet toko?
Specialized Camber Elite, Titanium Black!
Re: Iemand ervaring met Bikester.nl??
Heb je je spullen inmiddels gehad van Bikester.nl?maarten1987 schreef:Vorige week maandag op Bikester.nl een 661 Comp 2/Goggles en nog wat meer gekocht.
Alles bij elkaar een kleine 200euri.
Maar goed tot op vandaag alleen maar een bestel bevestiging gehad.
Iemand ervaring met de internet toko?
Ik heb er ook besteld en kwam daarna jouw bericht tegen. Verder vind ik op internet overigens geen negatieve berichten over hen.
vrgr., Erick
-
- Berichten:4
- Lid geworden op:vr jun 24, 2011 11:18 am
Bikester.nl
Ook ik heb een rare ervaring met www.bikester.nl . Het rare is, ze reageren op geen enkele email, het telefoonnummer op de site klopt niet, is afgesloten. Iets gekocht, betaald, via PayPal(gelukkig) na 10 dgn nog niks vernomen. Naar AG industries in Duitsland gemaild, en bij PayPal een claim ingediend, en plotseling, een paar uur later een mail binnen dat ze het pakket opgestuurd hebben! Moet het wel nog krijgen.
Het rare is dat ik nog steeds niet een persoonlijke email heb gekregen van hun, geen enkel persoonlijke reactie.
Het rare is dat ik nog steeds niet een persoonlijke email heb gekregen van hun, geen enkel persoonlijke reactie.
Laatst gewijzigd door Dicksteleurstelling op wo jul 06, 2011 7:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten:4
- Lid geworden op:vr jun 24, 2011 11:18 am
Klantvriendelijk
Een website waar je kunt kopen is zo wie zo afstandelijker dan in de winkel. Daarom vind ik het juist zo belangrijk dat men een persoonlijk mailtje stuurt naar de klant als er wat is. Lees maar eens op de site hoe klantvriendelijk ze wel niet zijn. De klant bepaald hoe ze contact opnemen staat er, tja, emailen heeft absoluut geen zin, want ze sturen niks terug, en met een telefoonnummer wat afgesloten is kan je ook niet veel mee.
Toen ik ze een duwtje gaf d.m.v. PayPal erachteraan te zetten, werden ze vlug. En heb het hoofdkantoor in Duitsland gemaild.
Sorry hoor, maar zo hoort het niet te gaan, wat mij betreft mogen ze opkrassen met heel hun website, ben benieuwd of ik mijn spullen krijg!
www.bikester.nl
Toen ik ze een duwtje gaf d.m.v. PayPal erachteraan te zetten, werden ze vlug. En heb het hoofdkantoor in Duitsland gemaild.
Sorry hoor, maar zo hoort het niet te gaan, wat mij betreft mogen ze opkrassen met heel hun website, ben benieuwd of ik mijn spullen krijg!
www.bikester.nl

Ik wil niet zeggen dat ze de boel tillen maar het is me al verdacht dat ze een bikester.nl, .co.uk en een .com hebben.
En tevens een duitse site met exact dezelfde layout en kleurstelling (helaas de naam vergeten) en al deze sites zijn met een slechte vertaler vertaald.
Wil niet alles zeggen natuurlijk maar vreemd is het wel.
En tevens een duitse site met exact dezelfde layout en kleurstelling (helaas de naam vergeten) en al deze sites zijn met een slechte vertaler vertaald.
Wil niet alles zeggen natuurlijk maar vreemd is het wel.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
- Berichten:4
- Lid geworden op:vr jun 24, 2011 11:18 am
Heb mijn bestelling, behalve 1 ding, de handvatten die ik besteld en betaald heb. Heb ze daarover een mail gestuurd in duitsland, dus ben wederom benieuwd, wanneer ik mijn handvatten heb. De spullen waren ook nog eens zeer slecht verpakt, het leek wel of dat het een kind van 3 had verpakt. Alle respect voor kinderen van 3 overigens 

-
- Berichten:4
- Lid geworden op:vr jun 24, 2011 11:18 am
Eindelijk leven in de brouwerij!
Nou ik ben er helemaal achter hoe het zit met www.bikester.nl het is allemaal knap moeizaam gegaan. Het blijkt dat bikester.nl een hoofdkantoor heeft in Duitsland, die in een aantal landen websites heeft uitstaan. Email sturen heeft geen zin, ze kunnen geen Nederlands lezen. Via Google translator een brief opgesteld, en verstuurd, en hopsa, alles gaat in een sneltreinvaart.
Mail via de volgende site en alles komt goed;
www.internetstores.de
In het ontvangen pakket zat alles, behalve de handgrepen die ik besteld had, maar volgens de bijgevoegde order moesten ze er wel bijzitten, dit gemeld in het Duits bij bikester.nl, en er is inmiddels een pakketje naar mij onderweg met de ontbrekende onderdelen!
Je kan dus gewoon kopen bij bikester.nl maar heb wel geduld, circa 14 dgn voor je het in huis hebt, verzending vanuit Duitsland.
Tip; betaal met PayPal, heb je altijd iets achter de hand!
Toch nog goed gegaan, wel langzaam, maar we blijven positief
Mail via de volgende site en alles komt goed;
www.internetstores.de
In het ontvangen pakket zat alles, behalve de handgrepen die ik besteld had, maar volgens de bijgevoegde order moesten ze er wel bijzitten, dit gemeld in het Duits bij bikester.nl, en er is inmiddels een pakketje naar mij onderweg met de ontbrekende onderdelen!
Je kan dus gewoon kopen bij bikester.nl maar heb wel geduld, circa 14 dgn voor je het in huis hebt, verzending vanuit Duitsland.
Tip; betaal met PayPal, heb je altijd iets achter de hand!
Toch nog goed gegaan, wel langzaam, maar we blijven positief

- Bicycle Man
- Berichten:1
- Lid geworden op:do feb 06, 2014 9:16 pm
- Locatie:Langedijk
Bikester.nl
Ik heb mijn helmpje bij ze besteld en zag pas na het afronden van de bestelling dat ik de verkeerde maat had besteld. Heb ze meteen een mailtje én mailformulier op de site gestuurd, maar kreeg hier geen reactie op; de bestelling was gewoon doorgezet. Had de helm (Bell Muni) met een paar dagen binnen en deze bleek (net) goed van maat, dus heb ik 'm maar gehouden. Maar ik geloof niet dat ik snel weer iets bij ze bestel.