Eh, rebound niet met olie? Met andere woorden: demping niet met olie.cyberhawk schreef: teneerste snij je een heel ander argument aan
ten 2de tis niet een puntje.. ik heb er wel met meer gelijk.. maar ik ga niet eens beginne met een discussie over dit onderwerp.. want dat loop alle kanten uit dalijk want rebound is niet altijd met olie dat al ten eerste
en jou beeld van rebound instelling staat lijnrecht tegenover mijn idee ervan dus dan zijn we snel klaar
Klopt.
Ooit probeerden ze het met stukkies rubber, die kregen een mooie naam mee, maar Proflex en Manitou zijn snel overgestapt.
Ene Englund bood ooit luchtdempers als 'upgrade' voor diverse vorken aan. Ja, ze werden lichter. Nee, de werking werd er niet beter op. Exit luchtdempers...
Marzocchi, FOX, Cane Creek, Bos, RockShox, Manitou, X-Fusion, SR-Suntour enikvergeetervastnogeenpaar, allemaal olie als dempend medium.
Schokbrekers bij auto's: olie. Schokbrekers bij motorfietsen: olie.
Ben benieuwd waar jij op doelt, maar ik heb gewoon het vermoeden dat je het niet helemaal begrijpt...
En dat je een andere mening hebt, geen probleem. Betekent niet dat je gelijk hebt, zijn gewoon feiten. Zijn ook nog steeds mensen die geloven dat de zon om de aarde draait...