100mm voorvork. Argyle/fox 36/pike/dj oid
Moderator:Beheerders
-
Hallo,
Van't weekend ben ik verkeerd geland en is mijn fox vanilla gescheurd. Ik ben nu dus hard op zoek naar een nieuwe voorvork. Het liefst wat stevigers dan mijn overleden vanilla.
Ik zat zelf te denken aan een argyle, fox 36, pike of evt. een dirtjumper. Het mag ook wat anders zijn!
hij mag evt. ook een iets andere lengte hebben.
Ik hoop dat iemand me aan een leuk vorkje kan helpen.
Greets,
Dexter
Van't weekend ben ik verkeerd geland en is mijn fox vanilla gescheurd. Ik ben nu dus hard op zoek naar een nieuwe voorvork. Het liefst wat stevigers dan mijn overleden vanilla.
Ik zat zelf te denken aan een argyle, fox 36, pike of evt. een dirtjumper. Het mag ook wat anders zijn!
hij mag evt. ook een iets andere lengte hebben.
Ik hoop dat iemand me aan een leuk vorkje kan helpen.
Greets,
Dexter
-
-
-
-
- cyberhawk
- Contacteer:
ehh 1 x fout landen ????puch dexter schreef:Ja, totdat je een keer niet 100% goed terrecht komt, dan kan ik weer een nieuwe gaan kopenSneeck schreef:Geen punt, vind hem prima te gebruiken om te dirten.
ehm dude .. die vork kan best wel wat hebben ..
maar is idd niet helemaal voor jou t beste missch (ook ivm de 15mm as)
maar luistert goed : elke vork begeeft t op een gegeven moment als jij 360's aan t oefenen bent !
als iemand je dan een DJ 3 aanbied die nog goed is en voor jou doelgroep is moet je dat niet zomaar afslaan.... maar om een mooie prijs vragen

in WB rijden ergenoeg hardtail-tjes met 10cm veerweg en een rem rond en gaan 't complete parcour af..

-
Ja ik begrijp het maar mijn punt is, is dat ik liever een wat sterkere vork heb dan een vork die eigenlijk geschikt is voor bv. all mountain. Als ik nog een X naar winterberg ga ofzo wil ik liever kunnen vertrouwen op een vork die ook echt voor FR geschikt is ipv een vork die eiglk gebouwd is op bv. all mountain.cyberhawk schreef:ehh 1 x fout landen ????puch dexter schreef:Ja, totdat je een keer niet 100% goed terrecht komt, dan kan ik weer een nieuwe gaan kopenSneeck schreef:Geen punt, vind hem prima te gebruiken om te dirten.
ehm dude .. die vork kan best wel wat hebben ..
maar is idd niet helemaal voor jou t beste missch (ook ivm de 15mm as)
maar luistert goed : elke vork begeeft t op een gegeven moment als jij 360's aan t oefenen bent !
als iemand je dan een DJ 3 aanbied die nog goed is en voor jou doelgroep is moet je dat niet zomaar afslaan.... maar om een mooie prijs vragen
in WB rijden ergenoeg hardtail-tjes met 10cm veerweg en een rem rond en gaan 't complete parcour af..
En ja ik kan ook zeuren als het gaat over gewicht voor als ik ga streeten etc, dus ik zoek nog ff door naar iets als een dj1 of argyle oid.