Intense Socom
Moderator:Beheerders
Terug van een vette week alpen, wat een frame
Ondertussen ziet mijn fiets er al weer zo uit:

Links ook gedemonteerd want er moeten een paar lagers vervangen worden.. Dus kan ik het even goed laten spuiten!
Raw is cool, maar bijna te eenvoudig. oranje lang overwogen, maar het zal normaalgezien zwart worden!
Zal ook mooi samengaan met de totem.
Nog een grote verandering zullen de remmen zijn, het zou wel eens hierop kunnen gaan trekken
En ook daarom zal ik misschien overstappen naar zwarte velgen. Omdat het geheel dan met blauwe details moet zijn, in plaats van een volledig blauw geheel (wielen wegen zwaar door) Maar dat is weer een grote kost dus wacht ik nog even
Nu heb ik toch niet zo veel tijd dus het zou allemaal wel eens een eindje kunnen gaan duren. updates volgen wel nog!
De Vivid 2011 is trouwens net als de totem: zalig
Nooit gedacht ik zo rap ge-de-fox't zou kunnen zijn

Ondertussen ziet mijn fiets er al weer zo uit:

Links ook gedemonteerd want er moeten een paar lagers vervangen worden.. Dus kan ik het even goed laten spuiten!
Raw is cool, maar bijna te eenvoudig. oranje lang overwogen, maar het zal normaalgezien zwart worden!
Zal ook mooi samengaan met de totem.
Nog een grote verandering zullen de remmen zijn, het zou wel eens hierop kunnen gaan trekken

En ook daarom zal ik misschien overstappen naar zwarte velgen. Omdat het geheel dan met blauwe details moet zijn, in plaats van een volledig blauw geheel (wielen wegen zwaar door) Maar dat is weer een grote kost dus wacht ik nog even
Nu heb ik toch niet zo veel tijd dus het zou allemaal wel eens een eindje kunnen gaan duren. updates volgen wel nog!
De Vivid 2011 is trouwens net als de totem: zalig

Nooit gedacht ik zo rap ge-de-fox't zou kunnen zijn
yep.
-
kiekeboe

frame is raw gebleven, kon de knoop niet doorhakken om naar een ander kleur te gaan. voorlopig staat het niet mis met die nieuwe stukken.
Binnenkort meer foto's natuurlijk maar eerst andere onderdelen bestellen (grijze goodridge kabels, iemand blauwe hebben?
, nieuwe chainguide, eventueel al zwarte velgen -iemand blauwe wielset?
)
oi
frame is raw gebleven, kon de knoop niet doorhakken om naar een ander kleur te gaan. voorlopig staat het niet mis met die nieuwe stukken.
Binnenkort meer foto's natuurlijk maar eerst andere onderdelen bestellen (grijze goodridge kabels, iemand blauwe hebben?

oi
yep.
Haha, toch maar voor een raw frame gegaan, keuzes maken is altijd lastig. Ziet er trouwens niet verkeerd uit zo!
Ben je lang bezig geweest met het vervangen van de lagers?
Voor welke remmen wil je precies gaan?
Ben je lang bezig geweest met het vervangen van de lagers?
Voor welke remmen wil je precies gaan?
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
Een Hope M6 toch?
Foto's waren inderdaad leuk geweest
Foto's waren inderdaad leuk geweest

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
geen idee hoeveel die wegen maar heb me er in ieder geval nooit aan geërgerd. Heb ook nooit echt op gewicht gelet bij het monteren van deze fiets, maar hij weegt in totaal 17kg. Hij voelt zeer goed aan tijdens het rijden, en ook bergop fietsen wanneer nodig -in de Alpen bvb- gaat goed. Minder hoeft niet echt voor mij
Remmen werken zeer goed en dat is wat ze moeten doen
On a side note: hoeveel wegen modernere/recentere remmen dan eigenlijk?
Zo zou het er moeten gaan uitzien:

img unrelevant, the real deal volgt binnenkort!
Remmen werken zeer goed en dat is wat ze moeten doen

On a side note: hoeveel wegen modernere/recentere remmen dan eigenlijk?
Zo zou het er moeten gaan uitzien:

img unrelevant, the real deal volgt binnenkort!

Laatst gewijzigd door greenie op wo aug 31, 2011 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
yep.
Dat wat ik zei over de remmen was een beetje om te flauwekullen, dat is natuurlijk ieder zijn keus. Al ben ik wel van mening dat 6 pots schijfremmen misschien een beetje overkill zijn voor een bike van 17 kg.
Totaalplaatje van hoe het eruit moet gaan zien is wel heel vet! Alleen moet er een slr zadel op en dan zal die af zijn
.
Ow en ik rijdt met formula r1x remmen met 180mm schijven op een bike van rond de 16,5 kg, en die wegen 280gr per rem, zonder schijf. Ze zijn eigenlijk geschikt voor meer richting het enduro/all mountain werk. Maar ze hebben voor mij genoeg power voor downhill, super tevreden over.
Totaalplaatje van hoe het eruit moet gaan zien is wel heel vet! Alleen moet er een slr zadel op en dan zal die af zijn

Ow en ik rijdt met formula r1x remmen met 180mm schijven op een bike van rond de 16,5 kg, en die wegen 280gr per rem, zonder schijf. Ze zijn eigenlijk geschikt voor meer richting het enduro/all mountain werk. Maar ze hebben voor mij genoeg power voor downhill, super tevreden over.
Life begins at the end of your comfortzone.
sneak peak?
exit blauwe velgen.. zwart in.
en remkabels zijn ook grijs nu.

helaas geen blauwe achternaaf.
wat een bitch om die te vinden in 150mm.
Ondertussen zijn de Hope Evo's uit. Misschien moet ik maar die Lawwill proberen verkopen (die echt meer waard is dacht ik) al denk ik dat niemand daar echt interesse in heeft?
Hope pro 2 150mm blauw was 3 maanden wachten volgens CRC en die had ik niet. Andere merken die dat in het blauw hadden niet echt gevonden -of aan betaalbare prijs. Dan maar de zeer deftige Sun Ringle Lawwill genomen, in het zwart. Heerlijk geluidje trouwens.
exit blauwe velgen.. zwart in.
en remkabels zijn ook grijs nu.

helaas geen blauwe achternaaf.

Ondertussen zijn de Hope Evo's uit. Misschien moet ik maar die Lawwill proberen verkopen (die echt meer waard is dacht ik) al denk ik dat niemand daar echt interesse in heeft?
Hope pro 2 150mm blauw was 3 maanden wachten volgens CRC en die had ik niet. Andere merken die dat in het blauw hadden niet echt gevonden -of aan betaalbare prijs. Dan maar de zeer deftige Sun Ringle Lawwill genomen, in het zwart. Heerlijk geluidje trouwens.
yep.
i know a guy that knows a guy that knew a guy who knew a guy that could fix thiscyberhawk schreef:who the fok kom je aan een blauwe M6 ?
ze maken de M6 niet eens meer,,

Zoals beloofd een deftigere foto!
Met op de achtergrond mijn bescheiden moestuintje, zeker NIET gephotoshopt

USA baby

alvast wat schade

Nu nog wachten op een chainguide. MRP Mini ISCG OLD al een tijdje niet meer in stock.
Onverwachts ga ik nog op reis dus een nieuw zadel en breder stuur (het brede dat ik heb is een Reverse DH riser in het blauw maar ik wil een zwart) zal voor later zijn.
Stuur kopen iemand?

Dan denk ik dat-ie bijna af is.
Watcha think?
yep.