Zondag 8 Mei: Bikes & Cappuccino, Amersfoort
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Thanks, gaat lukken hoop ik, we doen ons best!
Er komen nog meer leuke events, maar ook daar buiten mag je een keer binnen komen vallen hoor!
JJ
Er komen nog meer leuke events, maar ook daar buiten mag je een keer binnen komen vallen hoor!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Dat was een leuke middag! Veel moois aanwezig in de inmiddels overcomplete shop!
Ook leuk iedereen weer te zien en de espressomachine van Lars dat is me er eentje.
Aanrader zowel winkel als koffiemachine!
* Randy bedankt voor je lifesavende broodjes, die had ik later hard nodig. Ik weet niet wie de cupcakes had gemaakt maar die waren te lekker!
* Bram, wil je voortaan gewoon uit de buurt blijven van mijn auto.. hij is onherstelbaar in de soep gelopen... & damn die nieuwe banden, te gek!
* BenZ Viscount "Death Fork" is in het echt nog veel meer scary!
Ook leuk iedereen weer te zien en de espressomachine van Lars dat is me er eentje.
Aanrader zowel winkel als koffiemachine!
* Randy bedankt voor je lifesavende broodjes, die had ik later hard nodig. Ik weet niet wie de cupcakes had gemaakt maar die waren te lekker!
* Bram, wil je voortaan gewoon uit de buurt blijven van mijn auto.. hij is onherstelbaar in de soep gelopen... & damn die nieuwe banden, te gek!

* BenZ Viscount "Death Fork" is in het echt nog veel meer scary!
If you're a gangster... what are you doing in show business?
-