Knietje heeft 'n boboke

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Atzerath
Knietje heeft 'n boboke

Bericht door Atzerath » za apr 30, 2011 10:30 pm

3 weken geleden ben ik ferm op mijn bakkes gevallen...overkop en shit, je had het moeten zien...
Al bij al is het erg goed mee gevallen, mijn stoere mannelijke trekken zijn ongeschonden gebleven maar ergens in het proces waarbij mijn lichaam ondervond dat Newton gelijk had over enkele van zijn wetten en er ook nog enkele andere fysica gegevens op de proef gesteld werden en ik helaas ongelijk had heb ik ook nog eens mijn knie tegen een steen geknald, frontaal, 95-100kg wannabe-athleet erop en eronder een kei-achtige steensoort die ik niet nader kan benoemen maar ze was harder dan om het even welk onderdeel van mijn vege lijf ik er ook tegen aan had kunnen knallen...
De dag zelf is het gelijdelijk aan erger geworden, ben nog naar de slaapplaats terug kunnen fietsen maar met rust kwam in dit geval ook zwelling en stijfheid en allerlei andere vormen van kwelling.
Dat is gelukkig weggegaan en tot gisteren kon ik eigenlijk goed uit de voeten, ik had er initieel een 5tal dagen last van gehad en toen was het ok..
Nu heb ik echter sinds gisteren en vandaag lijkt het wel erger pijn "op" mijn knieschijf...
Dus niet erin, maar echt oppervlakkig brandende en stekende pijnen alsof iemand erin aan het werken is met powertools...
Ik heb al ff een foto'tje opgezocht van de anatomie van de knie en eigenlijk loopt daar niet echt iets...Je hebt de knieschijf en daarmee basta, er hangt nog een peesje aan maar die zit eigenlijk lager dan waar het pijn doet..
Voelt warm aan ook trouwens dus mogelijk ontstoken?
Iemand enig idee?

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » zo mei 01, 2011 7:08 am

Typisch gevalletje van het ikmoetnaardedokter-syndroom

Er kan natuurlijk vanalles aan de hand zijn van gewoon een pijnlijke knie tot beschadigd botvlies tot een gescheurde knieschijf. Ik was vroeger ook zo dat ik liever niet naar de dokter ging als ik bang was dat er iets aan de hand was, maar je wordt wat wijzer met de jaren en zuiniger op je eigen lijf. Gewoon ff naar een dokter dus....

Atzerath

Bericht door Atzerath » zo mei 01, 2011 7:14 am

bang?
Nadat ze haar vinger in mijn reet gestoken heeft om mijn prostaat te palperen denk ik niet dat schroom of angst nog nodig zijn...
Eens je dat achter de rug hebt (waar anders, langs voor geraak je er niet bij) kun je voor de rest van je leven voor om het even wat de deur platlopen bij de dokter...

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » zo mei 01, 2011 7:37 am

Laat ik voorop stellen dat ik zelden bij de dokter kom. Als ik er eens in de twee jaar kom is het veel, maar dit zijn listige dingen. En de rest was even iets teveel info :cry:

Atzerath

Bericht door Atzerath » zo mei 01, 2011 8:10 am

aaaaah anonymous...
the most amazing power the interweb has to offer has got to be the one where you get to say whatever the f you want cause you're just a guy behind a desk that nobody knows and nobody ever will know...
Voorts kan ik enkel toevoegen, jouw dag komt nog wel...
sta je met je lief bij de dokter en maakt die een opmerking over je plasgedrag en ineens zegt die foef van een huisarts dat je je broek mag uittrekken en op handen en knieen op de tafel mag gaan zitten...
Dan, om 1 of andere absurde reden, komt ze naar voor, zodat je alles goed ziet om daar haar handschoenen aan te trekken en 2!!! ja juist 2! vingers in te smeren met lube van onbestemd merk...en dan verdwijnt ze ff uit zicht, maar geen zorgen hoor, binnen de 2seconden weet je waar ze is...

mr-blister

Bericht door mr-blister » zo mei 01, 2011 9:50 am

Waarschijnlijk traumatische bursitis (slijmbeursontsteking) van bursa prepatellaris... zoek het maar eens op :

https://www.patient1.nl/mijn-zorgdossie ... eking-knie

Koelen ontstekingsremmers en als het niet over gaat spuitje erin!
Volgende keer niet meer vallen zonder kniebeschermers!
Nil Volentibus Arduum

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » zo mei 01, 2011 10:48 am

Als je inderdaad gaat investeren in een crashmobiel moet je dat ook even doen in anticrash kleding! Heeft mij al wat bezoekjes aan een prostaatmasseuse gescheeld :D If you don,t have the skils get some protection 8) mijn motto!
What goes up must come down(hill)

Atzerath

Bericht door Atzerath » zo mei 01, 2011 11:48 am

kniebeschermers gekocht het weekend nadien alsook ineens een fullface want ondanks de knie en kin busting crash vond ik 't wel lekker gaan :D
Ik kan het ook allemaal uitleggen hoor...Als de winter en dooi en regen zorgen dat er een geul van een halve meter diep is waar die er voorheen niet was...nuja...dan doe je al eens ongelukken eh :)
Naderhand bezien had ik gewoon moeten gaan voor een bunnyhop en hopen dat ik erover kwam...Maar ja..blinde paniek zorgde ervoor dat ik alles dichtgeslagen heb...

Plaats reactie