29" Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
Re: Haro beasley SS 650B
socrates69 schreef:soms wel maar hetgaat in het algemeen wel goed.Oscarito schreef:Mijn nieuwe bike, heb na lang twijfelen toch voor een 650B gekozen en heb er geen spijt van.
veel speelser dan mijn 29er
Mooie fiets man! Voorvork is idd erg mooi.
Maar vraag me toch het volgende af. Heb ooit ook 'normale' pedalen op m'n MTB gehad, maar om de zoveel tijd schoot ik er toch vanaf tijdens bosritjes (met alle pijnlijke gevolgen vandien). Sindsdien toch maar SPD-tjes. Het liefst aan de ene kant spd, en de andere kant 'normale pedalen' zodat je ook een gewoon ritje kan maken.
Heb jij geen last van dat 'erafschieten'?
heb nog nooit met spd gereden ,ben bang als ik val of mijn voet moet plaatsendat ik mijn voet er niet op tijd er uit krijg.
stiff as hell ,hij houd zich prima onder het remmen.Heckler schreef:Mooie bike, stoere vork.
Hoe houdt deze zich nu onder heftig remmen op het voorwiel?
Enjoy!!
het valt me op dat mijn beasley zich beter houd op de trails dan mijn rigid 29er.
voor de rest het bocht en stuur werk van mijn 650b is echt subliem.
het is echt de perfecte mix van 26 en 29 samen
Singular Gryphon 29'er
ander zadelpennetje op de racert...

- socrates69
Nieuw speelgoedje

Wel ok, ga de huidige standaard setup eerst oprijden en dan eens zien wat voor moois je met dit frame kan maken. De Sawyer van Hubert ziet er een pak gelikter uit ondertussen, oa CK comp, singlespeedsetup met 32/17, h-bar en moots spullekes.
Maar persoonlijk vind ik de standaard setup zeker erg goed rijden.
-
Re: Nieuw speelgoedje
vet, zowel de Ventana als de Trek
.
De Sawyer lijkt wel retelang, niet?

De Sawyer lijkt wel retelang, niet?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Jup, de trek is erg lang. Lekker touren... Ben benieuwd hoe hij stuurt, ik hoop dit weekend ook iets rijdends te hebben.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Yep, de sawyer is idd behoorlijk lang. Maar dat zorgt wel voor een erg prettig rustig rijgedrag zorgen. En volgens mij ga ik pak sneller dan met een andere fiets maar lijkt het niet heel snel. Op de weg kom je goed mee met racefietsers.
Jelle, wat vind jij van de wielen? GertJan K had daar vragen over (maar nu het geen baan seizoen is ziet ie je niet meer op woensdag).
Bas
Jelle, wat vind jij van de wielen? GertJan K had daar vragen over (maar nu het geen baan seizoen is ziet ie je niet meer op woensdag).
Bas
- bulldogg73
Voila, mijn nieuwe stalen ros, MCR staat voor Mechelen City Racer, maar nu zaterdag toch aan het werk te zien in Houffa....ipv in de stad...op de foto niet te zien, maar er staat het nieuwe niner flat/drop stuurtje op....eigenlijk hetzelfde als de vorige uit alu, maar voelt net iets anders aan, wss door die foute bobbel dat je wat meer het gevoel van een extra bocht hebt, zoals bij een rizer...

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Mijn Kona Unit in geared outfit, z.g.a af.
X.0 a-derrie en nog een x.9 trigger matchmaker proof en hij is klaar. Rijden doet ie goed, voelt tijdens het rijden lichter aan dan dat ie is. Waarschijnlijk door de lichte wielen. Enuff said:

20 mm steekas voor:

Heerlijk zo'n breed stuur met backsweep!

Zomers (marathon's) geared en in de winter singlespeed, leve de horizontale patten!

3x9, 2x9, 2x10. Ik miste in Belgie de 44 toch af en toe op de zandpaden..dus 3x9 blijft!

Mat wit frame, glimmende letters en m'n laatste nieuwe Ringle H20!

X.0 a-derrie en nog een x.9 trigger matchmaker proof en hij is klaar. Rijden doet ie goed, voelt tijdens het rijden lichter aan dan dat ie is. Waarschijnlijk door de lichte wielen. Enuff said:

20 mm steekas voor:

Heerlijk zo'n breed stuur met backsweep!

Zomers (marathon's) geared en in de winter singlespeed, leve de horizontale patten!

3x9, 2x9, 2x10. Ik miste in Belgie de 44 toch af en toe op de zandpaden..dus 3x9 blijft!

Mat wit frame, glimmende letters en m'n laatste nieuwe Ringle H20!

Whoop Whoop!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Jep, velgen zijn ZTR Crest op de Good Old Hopes Pro2 uit de spezi, lekker licht en makkelijk de doppen te wisselen voor als ik in de winter met een vaste vork ga rijden.Ruben schreef:Very nice! De naven hebben nieuwe velgen gekregen?
Vork past er mooi bij en altijd mooi om weer een Ringle H20 te zien!
Net zoals de Chris King die uit de p.3 nu hierin zit, duurzaamheid ten top

Rinse
Whoop Whoop!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Santos 4.29
Hoi na veel te lang wachten eindelijk mijn eerste 29er. De Santos 4.29
Betere foto's volgen dit is de eerste met mijn telefoon. Het is een XL

Betere foto's volgen dit is de eerste met mijn telefoon. Het is een XL