Graafwerkzaamheden Bikepark Groningen 6-8 mei
Moderator:Beheerders
Mensen,
Vanaf 6 t/m 8 mei vinden er graafwerkzaamheden op Bikepark Groningen plaats. De minidownhill gaat flink op de schop en de 4x wordt iets veranderd. Dit betekend dat er dat weekend beperkt gereden kan worden.
MAAR....
We hebben die dagen (met name zaterdag en zondag) wel mensen nodig die mee komen helpen shapen. Dat kan de graafmachine niet zo goed. Tuurlijk zijn ideeen mbt de banen die dagen welkom. Ook hebben we testrijders nodig die de nieuwe stukken komen testen.
DUS:
Kom met je schep, fiets en wanneer voorradig materialen als hout en puin naar het bikepark om mee te helpen.
Je kan je hier aanmelden zodat we ongeveer weten hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Hopelijk tot ziens dan
Stichting Bikepark Groningen
Vanaf 6 t/m 8 mei vinden er graafwerkzaamheden op Bikepark Groningen plaats. De minidownhill gaat flink op de schop en de 4x wordt iets veranderd. Dit betekend dat er dat weekend beperkt gereden kan worden.
MAAR....
We hebben die dagen (met name zaterdag en zondag) wel mensen nodig die mee komen helpen shapen. Dat kan de graafmachine niet zo goed. Tuurlijk zijn ideeen mbt de banen die dagen welkom. Ook hebben we testrijders nodig die de nieuwe stukken komen testen.
DUS:
Kom met je schep, fiets en wanneer voorradig materialen als hout en puin naar het bikepark om mee te helpen.
Je kan je hier aanmelden zodat we ongeveer weten hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Hopelijk tot ziens dan
Stichting Bikepark Groningen
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Graven
Ik zal ook zaterdag of zondag aanwezig zijn en willicht misschien beide dagen. We gaan er wat gaafs van maken!!
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
- Contacteer:
Ben er als het een beetje meezit ook bij in ieder geval 1 van de dagen. Heb nog een paar grote veldkeien, wat stalen buizen voor de wallride en ook nog wel wat balken 
Tot dan!
Oh ja bike neem ik ook wel mee, kan ik mooi een beetje als proefkonijn functioneren

Tot dan!
Oh ja bike neem ik ook wel mee, kan ik mooi een beetje als proefkonijn functioneren

Don't underestimate the power of Yellow!
die stalen buizen hoorde ik al over... kunnen mijn houten palen mooi gebruikt worden voor de gaps etcseriousIIa schreef:Ben er als het een beetje meezit ook bij in ieder geval 1 van de dagen. Heb nog een paar grote veldkeien, wat stalen buizen voor de wallride en ook nog wel wat balken
Tot dan!
-
-
- Contacteer:

De toplaag is vandaag door Jager uit Midwolde afgeleverd (dit is geen zand, maar fijn gemalen steen) De bbq is schoon, het feest kan beginnen
Voor de mensen die morgen komen: we hebben een moker nodig om palen bij de wallride in de grond te slaan. Als je er een hebt, graag meenemen.
Ze hebben de zijkant van de container nog verder gesloopt, maar je kan er (nog) steeds niet in via die kant. Morgen een oplossing bedenken.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
even een paar foto's van dag 1:

Het begin van de landing van een gap.

De landing van de gap

de tafel(s) na de landing van de gap hier boven.

Gravel in de baan trillen...

sterkste man van het bikepark spelen
(de rubsband was er afgelopen)
Morgen gaan we verder. :-q

Het begin van de landing van een gap.

De landing van de gap

de tafel(s) na de landing van de gap hier boven.

Gravel in de baan trillen...

sterkste man van het bikepark spelen

(de rubsband was er afgelopen)
Morgen gaan we verder. :-q
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
- Contacteer:
Gelukkig niet de voorkant...
Maar erg bedankt Bowy. Nu komt men er niet zomaar meer in (niet als uitdaging bedoelt
)
Vandaag expres geen foto's gemaakt van werkzaamheden. (o, wacht... ik had gewoon geen camera bij me) Morgen worden er ook filmpjes gemaakt van de vernieuwde tracks, maar die komen in het andere topic http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=51700 aangezien dit topic (kort na morgen) dicht mag

Maar erg bedankt Bowy. Nu komt men er niet zomaar meer in (niet als uitdaging bedoelt

Vandaag expres geen foto's gemaakt van werkzaamheden. (o, wacht... ik had gewoon geen camera bij me) Morgen worden er ook filmpjes gemaakt van de vernieuwde tracks, maar die komen in het andere topic http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=51700 aangezien dit topic (kort na morgen) dicht mag