Hoe snel mag je rijden met een fietsen drager.
Moderator:Beheerders
-
Normaal rij ik altijd goed door met me fietsendrager achterop maar laatst zei iemand mij dat een fietsendrager onder dezelfde regelgeving valt als een aanhanger omdat deze ook op de trekhaak bevestigd zit.
Wanneer ik nu naar winterberg ga rijden heb ik geen zin om met 90km/h over de autobaan te rijden.
Weet iemand hoe hard je mag rijden met je fietsendrager en of dit verschild per land??
GRTZ
Wanneer ik nu naar winterberg ga rijden heb ik geen zin om met 90km/h over de autobaan te rijden.
Weet iemand hoe hard je mag rijden met je fietsendrager en of dit verschild per land??
GRTZ
-
-
In duitsland zijn ze juist milt met de boetes vriend. En hard rijden kan met een fietsedrager gerust. Zolang die ma goed staat> + 220Rutger1992 schreef:nee ik vind hard rijden ook geen probleem maar idd je verbruik ligt een stuk hoger meet fietsendragen en hard rijden.
maar heb geen zin om dalijk in duitsland bekeurd te worden voor iets lulligs want ik weet wel uit ervaring dat ze daar streng zijn en niet mis met de boete's
-
-
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
265kmh op de tom tom was ca 280kmh op de autoteller, maar die stopte bij 260. Die tomtom is redelijk nauwkeurig.
Het is maar een fiets he, als hij loskomt is het risico groter dat hij naar voren door je achter ruit schiet dan dat hij er echt afvliegt. Hij staat volledig in het "vacuum" achter je wagen.
Ik ken in de 20 jaar dat ik nu bike maar 1 geval van een fiets die van de twinny afpleurde en dat was omdat hij was vergeten de fiets vast te zetten.
E
Het is maar een fiets he, als hij loskomt is het risico groter dat hij naar voren door je achter ruit schiet dan dat hij er echt afvliegt. Hij staat volledig in het "vacuum" achter je wagen.
Ik ken in de 20 jaar dat ik nu bike maar 1 geval van een fiets die van de twinny afpleurde en dat was omdat hij was vergeten de fiets vast te zetten.
E
Die piraten hebben alleen bij de mac kunnen eten... :Pcyberhawk schreef:ik vind dat wel grappig al dat speedfreak gedoe..
wij rijden naar willingen
wij chill bikejes op het dak..
de wegpiraat bikejes in de auto
wij 100-120
de piraat 180 +
toch kwamen we zelfde tijd aan..![]()
140 is een prima tempo imo..
Specialized Demo 8 2011
-
Helemaal waar. Maar, autorijden blijft dan toch weer een noodzakelijk kwaad.marten schreef:kleine correctie:GTLTS schreef:Zo zie je maar weer dat het hier sterft van de milieufreaks; heren, hoe verder je boven de 120 km/u komt hoe slechter voor het milieu
hoe verder je boven de 0 km/u komt hoe slechter voor het milieu
Aan de andere kant begin ik steeds meer in te zien dat er hier heel wat mountainbikers zitten die ik als boswachter ook uit m'n bos zou trappen aangezien milieu een issue is dat eigenlijk niet bestaat. Triest.