27/05 en/of 28/05 Buffelen Zie Pag 9.
Moderator:Beheerders
-
-
Verwijderen of wissen kan alleen bij de buren.willem12 schreef:Kan ik ook postings verwijderen? Hele buffeltopique wordt ouwe-neelen topique...
Buffelritten in de aanbieding.
1. Veensche Strafexpeditie.
110 km vanuit Veenendaal via Overberg, Amerongen, Ponlijn, route Kozakkenputrit, Pyramide van A, Maarn, Maarsbergen, vaste routes van 1) Lombok, 2) Zuijlensteijnsebos, 3) Ameringen, 4) Kwintelooijen, Prattenburg, Dikkenberg, Remmerstein, Stadsbossen Rhenen, Grebbeberg, Griftoeverpad, Kooiweg, Ketelweg, Veenendaal. (hartstikke illegaal).
2. Heel de Heuvelrug - Van Greb naar Gooimeer
van Grebbeberg, via de Ponlijn naar Amf, dierentuin, LV, Laricum, Huizen, Gooimeer, Naarden, Bussum, Spanderswoud, 's Gravelandse Buitenplaatsen, Hilversum v.v.
Geldersche Valleiroute
3. Niet van mij, maar van de Wictor. De Wictor had nog een Geldersche Valleiroute in de aanbieding. Hoor je noooit meer wat van.
Humps are for camels
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ook, zo ongeveer...

nuf said...
Was een verrassend rondjes, mooie manier om de stad uit te komen.
Heb je de weg terug gevonden Chris? Langs het lijntje terug rijden zat er niet in bedacht ik later, daar reed een carnavalsoptocht natuurlijk...
Hoe laat waren jullie terug, jammer dat ik het mooiste off road stuk gemist heb, maar die haal ik wel weer eens in. Bedankt WIllem voor het mooie rondje!
JJ

nuf said...
Was een verrassend rondjes, mooie manier om de stad uit te komen.
Heb je de weg terug gevonden Chris? Langs het lijntje terug rijden zat er niet in bedacht ik later, daar reed een carnavalsoptocht natuurlijk...
Hoe laat waren jullie terug, jammer dat ik het mooiste off road stuk gemist heb, maar die haal ik wel weer eens in. Bedankt WIllem voor het mooie rondje!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
In vind het allemaal mooie opties, ben erg benieuwd naar de Greb/Hilversum route, die zou ik graag een keer rijden. Toevallig niet wat gpx/jes die je mijn kant op kunt sturen +'bert l. schreef:Verwijderen of wissen kan alleen bij de buren.willem12 schreef:Kan ik ook postings verwijderen? Hele buffeltopique wordt ouwe-neelen topique...
Buffelritten in de aanbieding.
1. Veensche Strafexpeditie.
110 km vanuit Veenendaal via Overberg, Amerongen, Ponlijn, route Kozakkenputrit, Pyramide van A, Maarn, Maarsbergen, vaste routes van 1) Lombok, 2) Zuijlensteijnsebos, 3) Ameringen, 4) Kwintelooijen, Prattenburg, Dikkenberg, Remmerstein, Stadsbossen Rhenen, Grebbeberg, Griftoeverpad, Kooiweg, Ketelweg, Veenendaal. (hartstikke illegaal).
2. Heel de Heuvelrug - Van Greb naar Gooimeer
van Grebbeberg, via de Ponlijn naar Amf, dierentuin, LV, Laricum, Huizen, Gooimeer, Naarden, Bussum, Spanderswoud, 's Gravelandse Buitenplaatsen, Hilversum v.v.
Geldersche Valleiroute
3. Niet van mij, maar van de Wictor. De Wictor had nog een Geldersche Valleiroute in de aanbieding. Hoor je noooit meer wat van.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
4 1/2 h onderweg geweest. Luizig gemiddelde. Een meidoorn als souvenir meenemen uit Limburg is nooit een goed idee. In de fortificatie van Scherpenzeel weer een afloper vervangen terwijl meester JayJay zijn frustraties over mijn afwezige velglint uitte. Ik begrijp het niet, materiaal wat verkeerd gebruikt wordt is toch altijd goed voor de handel? Extra omzet gegarandeerd. Ik moet wel bekennen dat ik vorige week 4 binnenbanden en een rol Stans Tape heb afgehaald maar dat me aan de tijd ontbrak om e.e.a. een's rustig in elkaar te zetten.JJ schreef:Hoe laat waren jullie terug, jammer dat ik het mooiste off road stuk gemist heb, maar die haal ik wel weer eens in. Bedankt WIllem voor het mooie rondje!
JJ
Voor de rest iets teveel "trail & error" rondom Leersum. Daardoor flink stuk asfalt gedaan om JayJay weer op tijd richting A'foort te krijgen. Route begint bij Austerlitz ook meer vorm te krijgen want er zijn daar toch mooiere tracks te vinden dan die van Toertocht Leusen en DTC. Op tijd terug in Hoogland, Daan kon nog net wegrijden voordat het dorp op slot ging
Positief: geen onvriendelijke wandelaar tegegekomen.
Negatief: Stijve rug, stijf.....
Laatst gewijzigd door willem12 op ma mar 07, 2011 10:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
- didadunlop
Hmm klinkt goed. Dat verhaal van dat velglint is niks nieuws. Had ie in Limboland ook al last van.willem12 schreef:4 1/2 h onderweg geweest. Luizig gemiddelde. Een meidoorn als souvenir meenemen uit Limburg is nooit een goed idee. In de fortificatie van Scherpenzeel weer een afloper vervangen terwijl meester JayJay zijn frustraties over mijn afwezige velglint uitte. Ik begrijp het niet, materiaal wat verkeerd gebruikt wordt is toch altijd goed voor de handel? Extra omzet gegarandeerd. Ik moet wel bekennen dat ik vorige week 4 binnenbanden en een rol Stans Tape heb afgehaald maar dat me aan de tijd ontbrak om e.e.a. een's rustig in elkaar te zetten.JJ schreef:Hoe laat waren jullie terug, jammer dat ik het mooiste off road stuk gemist heb, maar die haal ik wel weer eens in. Bedankt WIllem voor het mooie rondje!
JJ
Voor de rest iets teveel "trail & error" rondom Leersum. Daardoor flink stuk asfalt gedaan om JayJay weer op tijd richting A'foort te krijgen. Route begint bij Austerlitz ook meer vorm te krijgen want er zijn daar toch mooiere tracks te vinden dan die van Toertocht Leusen en DTC. Op tijd terug in Hoogland, Daan kon nog net wegrijden voordat het dorp op slot ging
Positief: geen onvriendelijke wandelaar tegegekomen.
Negatief: Stijve rug, stijf.....
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop