Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.
Moderator:Beheerders
-
unknow - Berichten:725
Bericht
door unknow » zo mar 13, 2011 10:23 am
Twister24 schreef:verde_vex schreef:unknow schreef:
ligt onze 'internetheld' nu hier weer fars te doen
btw nou had je wel een grote bek op mijn bikes maar als ik het zo zie bestaat er toch nog grotere zooi

Grote bek op jouw bikes?! Stfu, hoezo grote bek? Ik zei er toch niks over?
verde vex had het nog over merrybike

orange 224-evo
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 12:00 pm
Stillridingbmx schreef:Beter houden jullie allemaal je smoel dicht, post je fietsen en praat je over onderdelen fatsoenlijk.
Oh, en Merijn... doe alsjeblieft is een keer normaal. In het echt ben je al helemaal geen held, dus probeer dat hier dan ook niet te zijn. Watje!
bahahaha
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 12:01 pm
ik had geen grote muil btw, ik dacht alleen laat ik het in jullie taaltje uitleggen.
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » zo mar 13, 2011 12:27 pm
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het is in ieder geval opvallend dat jij altijd bij de ruzies hier betrokken bent. Think about it and shut the fuck up!!
En als iemand helemaal trots is op zijn of haar nieuwe fiets waarvoor die persoon misschien hard gespaard heeft ga je die niet meteen af zitten kraken. Als je een tip hebt kan je dat ook normaal brengen. Als dat tandblad breekt kan je 'm altijd nog vervangen.
En wil je je aljeblieft wat subtieler uitdrukken? Het woord kanker ligt nou niet bepaald bij iedereen lekker.....
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 12:48 pm
merrybike schreef:Twister24 schreef:de lachende derde schreef:
leuke fiets maar haal iig dat kettingblad eraf.
Net remmen eraf gehaald -> Rijdt veel beter in skateparken nu.
Ik rem altijd automatisch en daardoor val ik heel vaak, nu kan ik niet meer remmen, probeer meer dingen en kan ik opeens meer truukjes.
Andere pedalen gekocht -> Lichtmetaal met nopjes.
En hoezo moet dat kettingblad eraf? Hij is gewoon goed hoor

a: haal je vinger van de rem, doe niet zo dom.
B: dit ding is echt vaan kaas gemaakt, ik heb een duurdere versie liggen, die kan ik buigen met mijn handen. Geen gein..
dit was subtiel. hij begreep 't niet, dan maar duidelijk.
als je je persoonlijk geraakt voelt op het internet, laat je je maar even nakijken.
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 12:49 pm
sherlock schreef:Daar zijn de meningen over verdeeld. Het is in ieder geval opvallend dat jij altijd bij de ruzies hier betrokken bent. Think about it and shut the fuck up!!
En als iemand helemaal trots is op zijn of haar nieuwe fiets waarvoor die persoon misschien hard gespaard heeft ga je die niet meteen af zitten kraken. Als je een tip hebt kan je dat ook normaal brengen. Als dat tandblad breekt kan je 'm altijd nog vervangen.
En wil je je aljeblieft wat subtieler uitdrukken? Het woord kanker ligt nou niet bepaald bij iedereen lekker.....
oh en, ik kraakte zijn fiets niet af. ik gaf alleen een argument voor De derde zijn statement...
soms is lezen wel lastig he, jongens!
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » zo mar 13, 2011 1:38 pm
En dan toch nog even afsluiten met een steek onder water hè.....
Als je dat nou eens achterwege laat word je misschien eens serieus genomen....,
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » zo mar 13, 2011 1:41 pm
Iemand nog wat moois om te laten zien? Daar is dit topic tenslotte voor....
-
Bericht
door unknow » zo mar 13, 2011 1:46 pm
sherlock schreef:Iemand nog wat moois om te laten zien? Daar is dit topic tenslotte voor....
straks de mijnen nog eens kuise en poste na de update's

orange 224-evo
nukeproof mega am 275
peugot "86 fixed gear
specialized p2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
driezzz_dirter
Bericht
door driezzz_dirter » zo mar 13, 2011 3:55 pm
Ach Merijn ik ken je niet, maar veel actie pic's van jou heb ik nog niet gezien.. zelf ben ik ook niet zo een supergoede rijder maar ik moei me niet met alles.. Of ben je B-dirt onder een andere naam? haha

ride and have fun
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 5:16 pm
driezzz_dirter schreef:Ach Merijn ik ken je niet, maar veel actie pic's van jou heb ik nog niet gezien.. zelf ben ik ook niet zo een supergoede rijder maar ik moei me niet met alles.. Of ben je B-dirt onder een andere naam? haha

komen eraan, maar sinds wanneer moet je goed kunnen rijden om mensen via het internet af te zeiken?
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » zo mar 13, 2011 5:33 pm
Je moet sowieso niemand afzeiken.
ON TOPIC PLEAZZZZZZZZZZZ!!!!!!
-
merrybike
Bericht
door merrybike » zo mar 13, 2011 5:35 pm
sherlock schreef:Je moet sowieso niemand afzeiken.
Nee want daar is het internet niet voor!
sowieso overdrijven jullie en zeek ik in eerste instantie helemaal niet af. Ik spreek uit (dubbele) ervaring dat dat sprocket gewoon slecht is.
-
the nooby
Bericht
door the nooby » zo mar 13, 2011 6:03 pm
heb me ns holy zoals ik hem voor nu wil
post hem snel

Build it. Ride it.
-
Bericht
door unknow » zo mar 13, 2011 8:25 pm
nice!
orange 224-evo
nukeproof mega am 275
peugot "86 fixed gear
specialized p2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
Twister24
Bericht
door Twister24 » zo mar 13, 2011 8:27 pm
merrybike schreef:sherlock schreef:Je moet sowieso niemand afzeiken.
sowieso overdrijven jullie en zeek ik in eerste instantie helemaal niet af. Ik spreek uit (dubbele) ervaring dat dat sprocket gewoon slecht is.
Als ik hem goed vindt en jij van niet, lekker boeiend.
Wat gaat jou het nou aan dat ik een slechte sprocket heb?
Als je het nou normaal kan zeggen oké, maarja, jij bent Merijn, dus dat wordt moeilijk
@Trek Jack2: Mooie BMX

Wat voor zadel is dat en welke bandjes zitten erop?
"I'd rather be happy and do my own thing than have to be under anyone's shadow."
-
Roel@dTb
-
Contacteer:
Bericht
door Roel@dTb » zo mar 13, 2011 8:36 pm
merrybike schreef:sherlock schreef:Je moet sowieso niemand afzeiken.
Als je nou kijkt wat er allemaal voor een commentaar op jouw reactie komt, kun je wel nagaan dat je dan gewoon niet (zo) moet zeggen! Je kunt toch ook wel anders zeggen dat een sprocket slecht is.. En als je dat niet anders kunt, zeg dan gewoon niks om geen gezeik te krijgen.
-
de lachende derde
-
Contacteer:
Bericht
door de lachende derde » ma mar 14, 2011 12:33 am
merrybike schreef:[
B: dit ding is echt vaan kaas gemaakt, ik heb een duurdere versie liggen, die kan ials je je persoonlijk geraakt voelt op het internet, laat je je maar even nakijken.
Als jij vindt dat iemand zich moet laten nakijken omdat hij zich geraakt voelt als jij doorlopend loopt te kankerend ben je écht niet goed bij je hoofd..misschien heeft hij er wel een dierbare aan verloren ofzo (ik nu 3).
En als je het met (toegegeven, een dom) iemand oneens bent kan je dat ook op een andere manier oplossen, bijvoorbeeld met argumenten. Lukt dat je niet (kan ik me best wat bij voorstellen, als je de helft weet van wat je denkt te weten dan is dat veel) hou dan gewoon je mond of ga lekker verder met bruinwerken op pinkbike.
-
Twister24
Bericht
door Twister24 » ma mar 14, 2011 8:34 am
de lachende derde schreef:merrybike schreef:[
B: dit ding is echt vaan kaas gemaakt, ik heb een duurdere versie liggen, die kan ials je je persoonlijk geraakt voelt op het internet, laat je je maar even nakijken.
Als jij vindt dat iemand zich moet laten nakijken omdat hij zich geraakt voelt als jij doorlopend loopt te kankerend ben je écht niet goed bij je hoofd..misschien heeft hij er wel een dierbare aan verloren ofzo (ik nu 3).
En als je het met (toegegeven, een dom) iemand oneens bent kan je dat ook op een andere manier oplossen, bijvoorbeeld met argumenten. Lukt dat je niet (kan ik me best wat bij voorstellen, als je de helft weet van wat je denkt te weten dan is dat veel) hou dan gewoon je mond of ga lekker verder met bruinwerken op pinkbike.
Mijn vader en binnekort waarschijnlijk mijn opa en oma.
"I'd rather be happy and do my own thing than have to be under anyone's shadow."
-
Mrtnrider - Berichten:3271
Bericht
door Mrtnrider » ma mar 14, 2011 8:55 am
de lachende derde schreef:merrybike schreef:[
Amen!
Dude, merrybiker, Merijn of hoe je dan ook heet. Beter hou je gewoon je mond want er komt niet meer als poep uit hoor uit die voorgevel van je. Je doet alleen of je er verstand van hebt, alsof je het mannetje bent en aan je ene foto die je hebt online staan, is weinig aan.
Tevens ben je ook erg lelijk vind ik, dus hou je een beetje gedeisd.
-
Ruben
- Forumbeheerder
Bericht
door Ruben » ma mar 14, 2011 9:15 am
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Idd, dit soort gedrag is hier niet gewenst. Er kan best op een andere manier worden uitgelegd dat het een slecht tandwiel is. En dan nu gewoon weer fietsen posten!
-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » ma mar 14, 2011 1:13 pm
-
r083rt - Berichten:702
-
Contacteer:
Bericht
door r083rt » ma mar 14, 2011 1:31 pm