2e operatie gehad afgelopen 16 november.

zie foto, de 2 pinnen met de haakjes en draden zijn er uit. ook is er voor de operatie een van de langere pinnen daar direct boven los komen zitten en die heeft mijn lijf naar buiten gewerkt. dus ik had een bizarre bult in mijn elleboog.
de operatie wond vna die pinnen waar dehaken aan zitten is intusen bijna dicht gegroeid
ook ga ik nu qweer 2 keer per weer naar de fysio en binnen kort mag ik weer beginnen met kracht training
al met al ziet het er heel erg positief uit en ishet al veel beter als toen ik net uit het gips kwam. helemaal strekken zal waarschijnlijk nooit meer lukken net asl helemaal buigen.
het strekken is een kwestie van de spieren. die zijn een stuk korter geworden omda tik 2 maanden lang in het gips zat toen.
buigen gaat neit omdat er een kopje van mijn boven arm niet op de juiste plaats zit. en als ik mijn arm buig houdt het op een bepaald punt gewoon op. hier willen ze misschien ooit ngo aan gaan opereren.
over 2 weken weer eens rustig aan opde fiets naar t werk en dan zien we wel weer waneer ik kan gaan freeriden:D