Gran Torino schreef:ik zeg niet dat de spullen uit EIND jaren80 Begin 90 dus hetzelfde zijn als nu heb ik ook nooit gezegd, ik zeg alleen dat er wezenlijk weinig is veranderd de afgelopen 20 jaar BEHALVE GEOMETRIE EN VEEERWEG!! En even speciaal voor jou laagdunkendheid mijn hoge bottom bracket supermarkt fietsje staat nu speciaal voor jou op zijn laagst het lijkt nu wel een chopper, ja dat ouwe ding van mij heeft ook al een instelbare balhoofdshoek en variabele bb hoogte instelling...Mrtnrider schreef:En om in 2011 te zeggen dat het spul van de jaren 80 hetzelfde is als nu, dan heb je anders ook een aardige pan af. Of moet je bb nog steeds lekker hoog zijn zodat je geen stenen raakt Gran Torino?WitteReus schreef: Hey mool;
Zonder "vroeger" of verleden is er geen vooruitgang of toekomst. En denk daar maar eens over na
Geef mij maar eens de grote verschillen tussen jouw huidige Santa Cruz en bijvoorbeeld een Yeti 1999 Lawwill DH-8 uit aan.....
Show me the big differences..............
Hier een linkje om het wat makkelijker voor je te maken:
http://www.yetifan.com/body_your_lawwill_2.html
Even voor alle wijsheid: eind 1980 was jij er waarschijnlijk nog niet eens, voor jouw is het DH fietsen net zo iets doodnormaals als een Nintendo Xbox Internet or whatever..
Het is best leuk om iets te zien evolueren hoor. En praten met de mensen in het DH circus.. Dat leer jij ook wel waarderen als je ouder word en terug gaat kijken naar good old times.... Maar wees blij dat je nu nog jong en dynamisch bent! Wie weet word je wel de eerste Nederlands Olympisch kampioen Downhill......
kona "brake jacks"
Moderator:Beheerders
- Gran Torino
- Contacteer:
Mijn god jij bent dus 30, vind zichzelf nu al geen conditie meer hebben en heeft al een aardig goede basis om zo'n typische sacherijnige oude knar te worden die altijd en overal commentaar heeft op alles en iedereen "omdat alles vroeger beter was"?
Goed, blijf jij lekker in het verleden leven... Lekker boeiend dat er in grove lijnen niks veranderd is aan fietsen, vind je het gek zo veel kán er niet eens aan veranderd worden. Er zijn donders veel mooie innovaties gedaan op gebied van qualiteit van vering en rijgedrag van specifieke frames.(hokjes dh fr 4x dj street, you get the point) Of je moet er heilig van overtuigt zijn dat de elastomeren van vroegâh beter zijn dan alles wat er nu is
Goed, blijf jij lekker in het verleden leven... Lekker boeiend dat er in grove lijnen niks veranderd is aan fietsen, vind je het gek zo veel kán er niet eens aan veranderd worden. Er zijn donders veel mooie innovaties gedaan op gebied van qualiteit van vering en rijgedrag van specifieke frames.(hokjes dh fr 4x dj street, you get the point) Of je moet er heilig van overtuigt zijn dat de elastomeren van vroegâh beter zijn dan alles wat er nu is

- Gran Torino
- Contacteer:
Blah blah blah ik ben helaas al 46 en kan jou slecht onderbouwde reactie maar slecht begrijpen. Ik post iets in het Downhill forum en baseer daar ook mijn opmerkingen op. Enkel omdat ik deze hele sport vanaf 0 heb zien opbouwen. Wees blij dat deze waanzinnige mooie sport bestaat.Sneeck schreef:Mijn god jij bent dus 30, vind zichzelf nu al geen conditie meer hebben en heeft al een aardig goede basis om zo'n typische sacherijnige oude knar te worden die altijd en overal commentaar heeft op alles en iedereen "omdat alles vroeger beter was"?
Ik heb het dan ook alleen over de Downhill specifieke fietsjes, waarom post ik anders hier denk je? Kan me ook niet herinneren dat ik jou ooit aangevallen heb op jouw wijze uitspraken. Lees iets en onderbouw je wijze uitspraken eens, en even voor alle duidelijkheid, mijn laatste reacties op mijn reactie waren bedoeld voor Mrtnrider omdat hij altijd kritiek geeft, maar deze verder nooit uitlegt...
- Gran Torino
- Contacteer:
- Gran Torino
- Contacteer:
Jaa die Honda was echt vet monocoque frame, en die waanzinnige versnellingsbak heeft Greg Minnaar niet op dat apparaat rondgescheurd?
http://www.youtube.com/watch?v=GCu37pGqUlw
Je had de eerste generatie Honda moeten zien(niet waar Minnaar en G-Cross op reed),dat was pas echt een staaltje techniek en innovatie.Hier de tekeningen van de eerste generatie Honda eat your heart out Gran TorinoGran Torino schreef:Jaa die Honda was echt vet monocoque frame, en die waanzinnige versnellingsbak heeft Greg Minnaar niet op dat apparaat rondgescheurd?

- Gran Torino
- Contacteer: