Wie durft?
Moderators:JJ, Beheerders
Omdat er geen specifiek tandem onderdeel is (Waarom eigenlijk niet?!), hier maar even gepost: http://www.youtube.com/watch?v=XbxSK5PCSo8 Wie durft...?
Re: Wie durft?
Wij durvenBartacus schreef:Omdat er geen specifiek tandem onderdeel is (Waarom eigenlijk niet?!), hier maar even gepost: http://www.youtube.com/watch?v=XbxSK5PCSo8 Wie durft...?

"Vroegâh" heette het Singlespeed/29er deel volgens mij Singlespeed/Tandem. En waarom er geen apart tandemdeel is? Eh .... hoeveel MTB-tandems weet jij te rijden? Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.
Eh..... Wat dacht je van die lange stuurman voorop. en die kleine stoker achterop? Oftewel, Bram en Natasjadubbelop schreef: Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
"Vroegâh" was alles beter, maar misschien is er met de huidige reorganisatie van DP wat te regelen? Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.dubbelop schreef: "Vroegâh" heette het Singlespeed/29er deel volgens mij Singlespeed/Tandem. En waarom er geen apart tandemdeel is? Eh .... hoeveel MTB-tandems weet jij te rijden? Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.
Wij hebben trouwens ook een Tandem, maar rijden doet ie al een tijdje niet meer. Misschien een goed idee die weer een keer op te bouwen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Oeh ..... verdorie Tallboy en Tasja vergeten <schaam>Erikje schreef:Eh..... Wat dacht je van die lange stuurman voorop. en die kleine stoker achterop? Oftewel, Bram en Natasjadubbelop schreef: Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op., Zomaar 20% meer.....

Goede plannen, zowel dat 'alternative bicycles' als 'tandem weer opbouwen'. Kom je een keer meerijden met de grijze hoofdenJJ schreef:"Vroegâh" was alles beter, maar misschien is er met de huidige reorganisatie van DP wat te regelen? Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
Wij hebben trouwens ook een Tandem, maar rijden doet ie al een tijdje niet meer. Misschien een goed idee die weer een keer op te bouwen
JJ

-
+1!!!JJ schreef: Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
JJ
-
Gisteren toevallig met de C'dale MT3000 weer eens op pad geweest met Tasja. Was alweer bijna een jaar geleden dat we voor het laatst samen op pad waren geweest... 't voelde meteen weer vertrouwd aan. Lekker gecruised door de bossen tot we in Maarn een wildbeheerder tegenkwamen... Liep goed af.
Meteen zitten mijmeren over welke kleur we onze nieuwe tandems gaan geven. De ene, de wegtandem zo strak mogelijk, komen in ieder geval gepolijste velgen en naven in met pikzwarte banden. De ander, de hardcore mtb met vering krijgt wellicht een frivoler uitterlijk, met vlinders voor tasja en papegaaien voor mij er op gespoten.
TBB
PS. Ja, dan hebben we straks dus 3 tandems...
Meteen zitten mijmeren over welke kleur we onze nieuwe tandems gaan geven. De ene, de wegtandem zo strak mogelijk, komen in ieder geval gepolijste velgen en naven in met pikzwarte banden. De ander, de hardcore mtb met vering krijgt wellicht een frivoler uitterlijk, met vlinders voor tasja en papegaaien voor mij er op gespoten.
TBB
PS. Ja, dan hebben we straks dus 3 tandems...
Mooi - Tallboy & Tas zitten weer op de fiets! De oorzaak is anders, maar het gevoel van 'weer op de tandem' is herkenbaar.Tall Boy Bram schreef:Gisteren toevallig met de C'dale MT3000 weer eens op pad geweest met Tasja. Was alweer bijna een jaar geleden dat we voor het laatst samen op pad waren geweest... 't voelde meteen weer vertrouwd aan. Lekker gecruised door de bossen tot we in Maarn een wildbeheerder tegenkwamen... Liep goed af.
Dit een leuk uitgangspunt voor de wegtandem?Tall Boy Bram schreef:Meteen zitten mijmeren over welke kleur we onze nieuwe tandems gaan geven. De ene, de wegtandem zo strak mogelijk, komen in ieder geval gepolijste velgen en naven in met pikzwarte banden. De ander, de hardcore mtb met vering krijgt wellicht een frivoler uitterlijk, met vlinders voor tasja en papegaaien voor mij er op gespoten.

Ja, en?Tall Boy Bram schreef:PS. Ja, dan hebben we straks dus 3 tandems...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dan moet hij eerst weer onderdelen krijgen....dubbelop schreef:Goede plannen, zowel dat 'alternative bicycles' als 'tandem weer opbouwen'. Kom je een keer meerijden met de grijze hoofdenJJ schreef:"Vroegâh" was alles beter, maar misschien is er met de huidige reorganisatie van DP wat te regelen? Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
JJ(zie AGENDA).
Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP? En dan niet een Gazelle tandem sectie, maar puur gericht op de sportieve tandem?
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Mooi, dat zijn er dan al 2Paul Chris schreef:+1!!!JJ schreef: Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
JJ

De lobby is gestart

JJ
-
jep!! Wij hebben ook een tandem (Burley Samba, 26") voor met name on-road avontuurtjes en heel soms laffe offroad stukjes. Ik loop regelmatig tegen technical zaken aan zoals keuze van wielen, velgen, aandrijving etc. waar ik hulp/advies zeker kan gebruiken (naast alles wat er op het www beschikbaar is).Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP?
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
-
Freakolympics!
Ja leuk, een freakolympics hoekje 
Mtb tandem rijd ik enkel als ik een achterrijder met mountainbiketandem weet te vinden. Zo reed ik in het verleden mit der Rudi bij de bergraces, en was ik ooit met Ilse bij een DP Tandemmeeting waar wel 2 tandems op kwamen dagen
.
Off topic/on road:
Ik heb wel zelf een Duratec racetandem, overgekocht van één van de racers van www.AWON.nl :

Hij is mooi afgewerkt (patten met titanium inserts, doorlopende bovenbuis, geslepen lassen), stijf, en wordt voor een nette prijs in Cz helemaal op maat, gebruiksdoel en in de gewenste kleur gebouwd. Meer info hier
http://www.duratec-bikes.nl/product_inf ... ts_id=2457
Je zou Cees moeten vragen of ze ondertussen ook carbon voorvorken leveren, enkele racers rjden daar al mee.

Mtb tandem rijd ik enkel als ik een achterrijder met mountainbiketandem weet te vinden. Zo reed ik in het verleden mit der Rudi bij de bergraces, en was ik ooit met Ilse bij een DP Tandemmeeting waar wel 2 tandems op kwamen dagen

Off topic/on road:
Ik heb wel zelf een Duratec racetandem, overgekocht van één van de racers van www.AWON.nl :

Hij is mooi afgewerkt (patten met titanium inserts, doorlopende bovenbuis, geslepen lassen), stijf, en wordt voor een nette prijs in Cz helemaal op maat, gebruiksdoel en in de gewenste kleur gebouwd. Meer info hier
http://www.duratec-bikes.nl/product_inf ... ts_id=2457
Je zou Cees moeten vragen of ze ondertussen ook carbon voorvorken leveren, enkele racers rjden daar al mee.
Die oranje/rode is een LosDos uit pakweg 1996, dus dat kan kloppen. Hij is eigendom van de familie Bartacus.Tall Boy Bram schreef:Die oranje/rode daar op de achtergrond lijkt wel dezelfde als wij hebben...dubbelop schreef:![]()
En die voorste vindt ik weliswaar wel strak maar mij een beetje te zwartgallig...
De Duratec is in deze vorm inderdaad erg zwartig, maar als uitgangspunt toch wel aardig? Zilverkleurige wielen erin (vind ik persoonlijk veel mooier) en hier en daar wat gepolijste delen, maak je er wat moois van. Je schijnt - zoals Lars ook aangeeft - zo ongeveer alles op maat/kleur/uitvoering te kunnen bestellen bij Duratec.
@JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gekdale c schreef:jep!! Wij hebben ook een tandem (Burley Samba, 26") voor met name on-road avontuurtjes en heel soms laffe offroad stukjes. Ik loop regelmatig tegen technical zaken aan zoals keuze van wielen, velgen, aandrijving etc. waar ik hulp/advies zeker kan gebruiken (naast alles wat er op het www beschikbaar is).Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP?

@Dale C: probeer eens info@tandemclub.nl. Dan kom je weer bij mij uit

Volgens mij heb je iets gemistdubbelop schreef: @JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gek

Je kunt verdorie nog geen middagje weg zijn van DP! Mooi werk!Ruben schreef:Volgens mij heb je iets gemistdubbelop schreef: @JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gek

Nou, da's mooi: een tandem hoek! Da's nou precies wat ik miste op DP.
Heb ik in ieder geval een plekje waar we de Ventana's en Pedalpowers op kunnen laten zien. Maar ook de Duratecs en nog wel meer spul.
Ik verwacht eigenlijk rond mei de eerst fully's en 29er tandems binnen te krijgen van o.a. Ventana.
Leuk dat er al reacties zijn!
Heb ik in ieder geval een plekje waar we de Ventana's en Pedalpowers op kunnen laten zien. Maar ook de Duratecs en nog wel meer spul.
Ik verwacht eigenlijk rond mei de eerst fully's en 29er tandems binnen te krijgen van o.a. Ventana.
Leuk dat er al reacties zijn!
Totaal OFF topic,Ruben schreef:Volgens mij heb je iets gemistdubbelop schreef: @JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gek
als dat zo snel gaat, gaat het onderverdelen van het te koop topic dan ook zo snel..

kwam deze tegen op het inet hahaha
wat een lache ding
maar niet dat ik hierop mee naar beneden zou gaan hoor

trouwens die middelste veerweg die doet toch niets of heb ik dat nu verkeerd?
is dit nu mooi gefotoshopt of ??
Laatst gewijzigd door chillozz op do feb 24, 2011 5:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
psn:chillozz
come and beat me
have fun
come and beat me

have fun