Let wel ik ben er 6 jaar tussenuit geweest, maar wil graag weten waar jullie de echte hardcore tracks rijden..

Moderator:Beheerders
Daar kwam ik regelmatig toen er nog geen bikepark was. Er was toen slechts 1 DH parcours door het bos, ook lekker gevaarlijk met al die wortels en al die dronken Duitsers die met de lift omhooggaan zich bovenop de heuvel volgooien in die biertent en daarna door dat bos naar beneden zwalkten. Gelukkig is daar veel veranderd in de laatste 5 jaar....Michielvanosch schreef:Ik ben zelf ook een fan van bikeparks.
Maar qua downhill is er voor iedereen wel uitdaging te vinden in Willingen.
Ahum; voor de winter in Willingen gereden en toen bijna een groep dronken Duitsers aangeredenGran Torino schreef: Daar kwam ik regelmatig toen er nog geen bikepark was. Er was toen slechts 1 DH parcours door het bos, ook lekker gevaarlijk met al die wortels en al die dronken Duitsers die met de lift omhooggaan zich bovenop de heuvel volgooien in die biertent en daarna door dat bos naar beneden zwalkten. Gelukkig is daar veel veranderd in de laatste 5 jaar....
Wow Greg! Das nog makkelijker , ik kende die layer helemaal niet! Thx!gregn schreef:http://maps.google.be/maps/ms?client=fi ... 4c66f6&z=9
dit ooit eens tegengekomen op het net, mss dat dit nuttig kan zijn
wel aleen belgie en een paar in frankrijk, mss dat jullie dit kunnen aanvullen betreffende nederland?
gewoon niet doen, miss komt het nu nog goed. Als je dan nu wel gaat rijden is het alleen maar negatief. gewoon niet doen dusspreukenkoning schreef:en wat houdt gesloten in, staan ze bij de start ons met getrokken pistolen op te wachten, hebben ze boomstammen neergelegd, ofwat, kan je brutaal wel of niet gaan rijden, wie kan mij helpen..
Jij bent zeker net volwassen gewordenMrtnrider schreef:gewoon niet doen, miss komt het nu nog goed. Als je dan nu wel gaat rijden is het alleen maar negatief. gewoon niet doen dusspreukenkoning schreef:en wat houdt gesloten in, staan ze bij de start ons met getrokken pistolen op te wachten, hebben ze boomstammen neergelegd, ofwat, kan je brutaal wel of niet gaan rijden, wie kan mij helpen..
ik wel ja, jij zit nu al in je midlife crisis met je solexDaniel air schreef:Jij bent zeker net volwassen gewordenMrtnrider schreef:gewoon niet doen, miss komt het nu nog goed. Als je dan nu wel gaat rijden is het alleen maar negatief. gewoon niet doen dusspreukenkoning schreef:en wat houdt gesloten in, staan ze bij de start ons met getrokken pistolen op te wachten, hebben ze boomstammen neergelegd, ofwat, kan je brutaal wel of niet gaan rijden, wie kan mij helpen..
wanneer gaat die piepstem van je is wegMrtnrider schreef:ik wel ja, jij zit nu al in je midlife crisis met je solexDaniel air schreef:Jij bent zeker net volwassen gewordenMrtnrider schreef: gewoon niet doen, miss komt het nu nog goed. Als je dan nu wel gaat rijden is het alleen maar negatief. gewoon niet doen dus