Plaats: antwerpen
Staat: mengeling van ouder en nieuw grief
Reden van verkoop: heb meer nieuw grief gezien...
Prijs en voorwaarden: ?
Wijze van verzenden: Verzenden na betalen
Extra Info:
beste mensen , ik heb een fiets met dergelijke specificaties :
frame : big hit 2004 met nieuwe achterbrug voor 26" wiel ( van specialized zelf !) nieuwe lagers en bouten alles 100% recht ,komt ook gefreesd voor optimale fitting !
vork : fox 36 van met enduro buschings sc 160 mm deze is volledig geserviced en dus weer gangbaar voor 150 uur rij plezier
remmen : avid elixir r ( nieuwe blokken nieuwe scijven ( 185 mm ) volledig gebleed 100% top!
demper : fox dhx 4.0 met titanium coil 450 lbs zgan
wielen : mavic dee trax 2010 black zgan 100% recht zonder deuken
transmissie : travative holsfeller oct crank , x9 derr en shifter nieuw , nokon kabel,
saint cassette , kmc x9 ketting
zadel : fzik freek ( wit ) zgan
chaingide : lg 1 e thirteen zgan
stur : hussefelt dh 720 mm stuurpen idem hussefelt
headset : the pig pro gelagerd
grips : pro white/gold dh thomas vanderham
zadelpen : race face diabolus ( oude versie )
banden : larsen TT 2.3 zijn aan vervanging toe .
totaal gewicht onder de 17 kg !!!!!!!
vork en frame worden gespoten in kleur naar wens dit zit bij mijn aanbod bij ! op deze fiets staat nl mijn naam ... daar heeft niemand behoefte aan

bovenop krijg je er als je dat wenst een gratis nazicht bij na 6 maand ( of na je dh saison ) zodat die er weer tegen kan voor het volgende jaar !
bij deze nog enkele foto's van hoe hij was opgebouwd om een idee te geven waar ik het over heb .
let dus op gaat enkel als voorbeeld , geen van onderstaande foto's heeft onderdelen gemonteerd die hier te koop staan ... ( op een paar eeeeeel klein dingen na .... )
deze fiets is beloofd aan een goede vriend van me ,maar twijfelt een beetje over de waarde ervan.... mijn prijs aangeboden 1350 euro all in ..

zij die mij kennen , alles is op zijn best / perfectst mogelijk afgesteld...