Hallo!
Over ca. 2 weken krijg ik sclera lenzen. Dit zijn lenzen die op het witte gedeelte van je ogen liggen en die, in mijn geval, mijn linker oog van 70% weer naar bijna 100% en mijn rechter oog zelfs van < 5% óók weer naar bijna 100% brengen. Er gaat een wereld voor me open, zullen we maar zeggen.
Nu rijd ik al jaren bij voorkeur zonder fietsbril omdat vuil, modder en stof mijn zicht tot vrijwel 0 reduceerden. Met die lenzen zal ik er wel aan moeten geloven weer met een fietsbril te moeten rijden. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede bril is. Ik zoek een bril liefst met meekleurende glazen en die voldoende afsluit tegen stof, zand en modder maar die NIET! snel beslaat.
Iemand ervaring of tips?
Alvast bedankt!
Bart
Bril om te rijden met contactlenzen
Moderator:Beheerders
Persoonlijk zou ik voor A gaan; betaalbaar en, heel belangrijk, goed verstelbaar. Dit itt tot O. Verder geloof ik dat A ook wat betaalbaarder is
Tifosi heb ik een Polariserende bril van met meekleurende glazen(krijgertje). Ik merk dat dit "glas" een stuk minder van kwaliteit is/de manier van lenzen maken.
Ik heb hier in de hoeken toch wel wat vertekening......
dusssssssss©
Tifosi heb ik een Polariserende bril van met meekleurende glazen(krijgertje). Ik merk dat dit "glas" een stuk minder van kwaliteit is/de manier van lenzen maken.
Ik heb hier in de hoeken toch wel wat vertekening......
dusssssssss©