derielleurs
Moderator:Beheerders
ik wil op mijn mtb weer versnellingen monteren maar bij de derielleurs heb je ze met short ,medium en long cage waarvoor zijn die verschillende lengtes bedoelt? em wat kan je best nemen?
- cyberhawk
- Contacteer:
ha ik snap je.. me too
ik reed 32 16 en nu 32 17 wegens de winter sneeuw en wind..
ik heb horiz. dropouts dus kan met een beetje ketting lengte spelen tussen 1-2-3 tandwieltjes.. maar tot nu toe nog noooit toegepast uit luiheid..
ik denk trouwens dat je met een ketting spanner beter uit bent.. ik heb daar ook aan gedacht.. maar kon bij chain niets geschikts vinden.. en ben ik bij tartybikes gaan kijken voor trialbike spanners,, (stuggere veer spanning meestal)
ze zijn er met lange verstelbare staafjes zodat je idd best wat gears afkan..

ik reed 32 16 en nu 32 17 wegens de winter sneeuw en wind..
ik heb horiz. dropouts dus kan met een beetje ketting lengte spelen tussen 1-2-3 tandwieltjes.. maar tot nu toe nog noooit toegepast uit luiheid..
ik denk trouwens dat je met een ketting spanner beter uit bent.. ik heb daar ook aan gedacht.. maar kon bij chain niets geschikts vinden.. en ben ik bij tartybikes gaan kijken voor trialbike spanners,, (stuggere veer spanning meestal)
ze zijn er met lange verstelbare staafjes zodat je idd best wat gears afkan..
ja ik rij nu 36-18 heb nog 2 surly tandbladen liggen 32 en 34 ,ik dacht misschien nog een achtertandwiel van 16 te nemen en dan 34-16 en 32-18 maar dan denk ik dat die 34-16 wellicht voor asfalt nog iets te licht word.
ik heb ook nog een on one doofer ergens liggen die ik kan monteren.
die chaintensioner van surly vind ik wel mooi en praktisch omdat die ook een veer heeft maar well beetje duur.
ik ga toch straks even bij tartybikes kijken wat ze daar in het assortiment hebben...
ik heb ook nog een on one doofer ergens liggen die ik kan monteren.
die chaintensioner van surly vind ik wel mooi en praktisch omdat die ook een veer heeft maar well beetje duur.
ik ga toch straks even bij tartybikes kijken wat ze daar in het assortiment hebben...
dit vind ik welk te doen http://www.tartybikes.co.uk/special_off ... 11202.html
MarktplaatsOscarito schreef: die chaintensioner van surly vind ik wel mooi en praktisch omdat die ook een veer heeft maar well beetje duur.