Bikepark Groningen
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Afgelopen zondag was ik even met een vriend bij de kardinge bult geweest. Zelf heb ik niet echt gefietst maar wel een paar foto's gemaakt. Degene die op de foto staan hadden gevraagd ze te mailen en dit heb ik geprobeerd alleen klopt het mail adres niet dus post ik ze maar hier! Voor groot formaat moet je even een pm sturen.

- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Er staat op www.bikepark.nl in het nieuws gedeelte een tweetal filmpjes van regio zender Oog TV en Pushinwood Soundsystem!
Rinse
Rinse
-
- Contacteer:
Filmpje van NK FOURCROSS 3 oktober
http://www.youtube.com/watch?v=hzRU9ZPUwFw
check het nieuwe filmpje van het NK FOURCROSS en laat het weten wat jullie ervan vinden.
Wouter
check het nieuwe filmpje van het NK FOURCROSS en laat het weten wat jullie ervan vinden.
Wouter
-
- Contacteer:
Er staat toch echt bij de inschrijving, 17+, Natuurlijk net weer bij het Onderdeel 4x..Combee schreef:Iedereen kan meedoen met worldcups 4x tegenwoordig, geen UCI punten meer nodig..smstrijker schreef:Zal de volgende keer eerst even de kleine letters lezen...![]()
Maar Leo en Cees, op naar houffa!
Dus jongens?

- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Om eerlijk te wezen nee,was zo'n ontzettende bagger bende dat je nauwelijks snelheid hebt om dingen te nemen.De 4x baan vanaf de start tot het midden stuk was het enigste wat nog goed was om te rijden,vanaf daar richting de rockgarden tot aan beneden is het niet te doen.
De DH track zag er redelijk uit de landing van de drop zag er slecht uit,de roadgap was nogal wat zand van weg gespoeld door de regen.Kippegaas op de drop moet vervangt worden die was behoorlijk kapot.
Heb me 4 uurtjes vermaakt,maar ik kom toch weer een keer terug als de baan omstandigheden er veel beter uit zien,want dit is echt niks aan zo.
De DH track zag er redelijk uit de landing van de drop zag er slecht uit,de roadgap was nogal wat zand van weg gespoeld door de regen.Kippegaas op de drop moet vervangt worden die was behoorlijk kapot.
Heb me 4 uurtjes vermaakt,maar ik kom toch weer een keer terug als de baan omstandigheden er veel beter uit zien,want dit is echt niks aan zo.
- Giant Anthem 3
- Contacteer: