Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Zonet tourtocht Uden. Thuiswedstrijd dus niks nieuws of spannends gereden. Wel veul modder.
Wel weer de lokale snelle jongens die vragen of zo'n rohloff echt werkt. (terwijl er gewoon een deore achternaafje in de KM zit)
Wel weer de lokale snelle jongens die vragen of zo'n rohloff echt werkt. (terwijl er gewoon een deore achternaafje in de KM zit)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
hoe heet dat fietspad over heuvelrug ook weer, vernoemd naar iemand?
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Let de Stigterpad : http://utrechtseheuvelrug.punt.nl/index ... _archief=1JJ schreef:hoe heet dat fietspad over heuvelrug ook weer, vernoemd naar iemand?
JJ
Vorige week zondag lag het er pad goed bij

Pokkeweekend, zoveel verplichtingen dat ik niets eens kan fietsen

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Thanks
Vandaag wielen dag en het is zeik weer, dus weinig fietsen ook vandaag.
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
vandaag voor het eerst dit jaar (en sinds 3 maanden) weer eens op de SS-er gereden. Stukje op de Surly KM MonsterCrosser getuft. Rustig aan, zoveel mogelijk terrein en zo min mogelijk asfalt. Net geen anderhalf uur gereden, net geen 25km. Wel leuk om weer eens te MTB-en. Van de week al een keertje 45 minuten op de racefiets gereden maar toen was ik wel moe. Nu ook maar wel voldaan.
TBB
TBB
Uden geskipped en toch Ede gereden. Mooi toggie..vanuit Wageningen naar Ede gereden en de 50 km route opgepakt. Aan het eind van de route in de buurt van Bennekom weer ri moeder de gans gereden. Uiteindelijk iets van 60+ km geworden denk ik. Erg leuke singletracks zaten er tussen; over de Ginkel heerlijk getoerd en geslingerd.
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
-
Zag Za-middag de linten hangen bij Zeist/Bornia. Na 1km linten naar rechts afgeweken, een heuveltje opdale c schreef:3bergen. maar dat viel wat tegen om eerlijk te zijn. 1 hoogtemeter denk ik, wel leuke singletrackjes. Bevroren ondergrond = racebaan.

Linten? Ik heb eigenlijk alleen maar gele bordjes gezien. Waren de lintjes niet van de lokale scouting?
Zo goed ken ik het daar trouwens niet. Bornia zegt me niets. Maar na dat heuveltje van jou ging het hoogstwaarschijnljk vrijwel horizontaal verder. Kwam wat ATB bordjes tegen dus er zal ook een officiele route lopen. Nog een heideveldje gezien. Laatste stuk (ten zuiden A12) was jammer: fietspad of iets wat er heel erg op leek.
Zo goed ken ik het daar trouwens niet. Bornia zegt me niets. Maar na dat heuveltje van jou ging het hoogstwaarschijnljk vrijwel horizontaal verder. Kwam wat ATB bordjes tegen dus er zal ook een officiele route lopen. Nog een heideveldje gezien. Laatste stuk (ten zuiden A12) was jammer: fietspad of iets wat er heel erg op leek.
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
Excuus, ik bedoelde de gele DTC pijlen, aangevuld met Bloso (stippen + driehoek) bordjes. DTC krijgt van geen enkele grond eigenaar meer een vergunning dus de tocht ging alleen terrein van Staatsbosheer. Waarschijnlijk van Driebergen spoor over, langs Hockeyclub, rechts af bos in, zigzaggen achter Zeist, aansluiten bij vaste rondje, hopenlijk via Pyramide Austerlitz (maar dat is omhoog
) naar Austerlitz, A12 over en dan via idd fietspaden weer terug naar DTC.
DTC heeft één leuke toertocht in Luxemburg op de racert, voor de rest bagguh. DTC bestaat eigenlijk helemaal niet, het is een soort namaak MTB club voor alle randstedelingen in de hoop dat ze bij Driebergen blijven steken en zo de rest van Veluwe niet bereiken. Gezien het aantal deelnemers werkt het plan nog steeds
Zelf Za-middag, enige tijd die beschikbaar was, om 15:30h de Inbred met de brede Marathon sloffen gepakt. Met bevroren ondergrond de perfecte off-road band. Rondje Baarn-Vuursche-Den Dolder-Zeist-Bornia-A12 Pad-Maarsbergen-Treek-Pyramide-A'foort gedaan. Met lampen erop weer naar huis.

DTC heeft één leuke toertocht in Luxemburg op de racert, voor de rest bagguh. DTC bestaat eigenlijk helemaal niet, het is een soort namaak MTB club voor alle randstedelingen in de hoop dat ze bij Driebergen blijven steken en zo de rest van Veluwe niet bereiken. Gezien het aantal deelnemers werkt het plan nog steeds

Zelf Za-middag, enige tijd die beschikbaar was, om 15:30h de Inbred met de brede Marathon sloffen gepakt. Met bevroren ondergrond de perfecte off-road band. Rondje Baarn-Vuursche-Den Dolder-Zeist-Bornia-A12 Pad-Maarsbergen-Treek-Pyramide-A'foort gedaan. Met lampen erop weer naar huis.
Was voor mij laatste keer DTC denk ik. Ben er jaren geleden een keer geweest en vond het wel aardig kan ik me herinneren.
Ach...wel weer een leermomentje in mijn korte 1x1leventje: het ene parcour is het andere niet
. Vorige week Ede/Goudsberg was keuze voor kransje prima (heuveltjes, mud op zijn tijd). Gisteren hadden er achter wel wat tandjes af gemogen. But hey...
Ach...wel weer een leermomentje in mijn korte 1x1leventje: het ene parcour is het andere niet

- didadunlop
Volgende week bostoertocht Arhem http://www.reto-arnhem.nl/index.php?opt ... 9&Itemid=1 wel zaterdag 

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst