brakeless?
Moderator:Beheerders
- de lachende derde
- Contacteer:
ik heb steeds last met mijn schijfrem en nu zeiden die bmxers dat ik het beste brakeless kon gaan rijden.
Wie rijdt er van jullie brakeless en waarom? Ik rij alleen street en park, trails durf ik niet en er zijn ook geen goeie hier in de buurt.
Wie rijdt er van jullie brakeless en waarom? Ik rij alleen street en park, trails durf ik niet en er zijn ook geen goeie hier in de buurt.
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: brakeless?
hoe heb je last van je schijfrem?? of waarmee?? doe je quad tailwhips of zo (zou met mijn kabel gewoon gaan)de lachende derde schreef:ik heb steeds last met mijn schijfrem en nu zeiden die bmxers dat ik het beste brakeless kon gaan rijden.
Loud, mean, fast & dirty
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: brakeless?
nee hij loopt steeds aan en ik heb nu al een paar schijven verbogen.groen schreef:hoe heb je last van je schijfrem?? of waarmee?? doe je quad tailwhips of zo (zou met mijn kabel gewoon gaan)de lachende derde schreef:ik heb steeds last met mijn schijfrem en nu zeiden die bmxers dat ik het beste brakeless kon gaan rijden.
quad tailwhips ben ik aan het oefenen maar ik kan ze nog niet.
- driezzz_dirter
ik reed ook eerst brakeless zonder reden ( gewoon voor de cleanheid )
toen toch terug men remmetje geinstalleerd wegens veiligheid enzo ..
maar als ik men nieuw achterwiel heb gaat die er toch weer af voor barspin te gaan oefenen , dan lijkt me die hendel in de weg te zitten ...
toen toch terug men remmetje geinstalleerd wegens veiligheid enzo ..
maar als ik men nieuw achterwiel heb gaat die er toch weer af voor barspin te gaan oefenen , dan lijkt me die hendel in de weg te zitten ...

wethepeople volta 2010 black ...
ns suburban 24
merida tfs trail 850 2008
ns suburban 24

merida tfs trail 850 2008
-
daar ben ik ook mee bezig en daarna gooi ik me rem erafSteelhead Rider schreef:Als je je rem erop laat zitten en zo barspins leert heb je meteen een goeie techniek voor als je met rem rijdt...in plaats van dat je ze zonder rem kan en wanneer je wel een rem hebt meteen je hand verneukt. Overigens is 't handig om wat basisskills te hebben voordat je zonder rem gaat rijden...
Loud, mean, fast & dirty
-
Ja dacht ik al, jammer dat het bij jou nog een tijdje zal duren voordat je de basis door hebt.groen schreef:daar ben ik ook mee bezig en daarna gooi ik me rem erafSteelhead Rider schreef:Als je je rem erop laat zitten en zo barspins leert heb je meteen een goeie techniek voor als je met rem rijdt...in plaats van dat je ze zonder rem kan en wanneer je wel een rem hebt meteen je hand verneukt. Overigens is 't handig om wat basisskills te hebben voordat je zonder rem gaat rijden...