severed alliance

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
merrybike
severed alliance

Bericht door merrybike » zo jan 09, 2011 7:25 pm

Ik weet niet of jullie dit merk al kennen, maar ik ben gevraagd door Darren (de 'baas') of ik het kan promoten in nederland,

Hij is pas net begonnen, maar heeft echt sicke ideëen. Speciale tubing (helix=een soort gaas vorm, uitgevreesd aan de binnenkant van de buizen(denk ik)) om het lichter te maken, zonder verlies van kracht in het materiaal.

Hij maakt doordat hij nog niet zo lang zijn merk heeft, niet te veel spullen, maar de spullen die hij maakt zijn echt dialed! veel MTB spullen, zoals een frame dat lijkt op de capital (andere geo maar bmx naven enzo) en een super vet 26" dirt frame.

ook heeft ie XC/AM spullen!

Ook is het worth mentioning dat zn spul goedkoop is, omdat je in nederland het bij hem direct moet bestellen (scheelt weer winst die ze in de winkel moeten maken!)

een paar links:

catalogus:
http://www.keepandshare.com/doc/2247185 ... 9-meg?da=y

de site:
http://severedalliance.blogspot.com/

zijn mail voor bestellen en prijzen, je kunt wss nog een beetje afdingen ook. Dat spul is echt goedkoop> noalliance@hotmail.com

oja, ik krijg geen korting/ gratis spullen, dit is gewoon voor een 'vriend'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » ma jan 10, 2011 2:45 pm

Sowieso kennen we het al, Severed Alliance was één van de sponsoren van de Monster Energy presents Last Summer Ride. Heb echt respect voor ze, ze maken vette spullen en zetten zich in voor de scene :arms:

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » ma jan 10, 2011 4:41 pm

volgens mij is het gewoon weer een incarnatie van ukbikeco.

zelfde soort spullen, zelfde graphics, zelfde amateuristische promotie (niet merijn maar die rare snuiter die hun op pinkbike vertegenwoordigt ), zelfde claims dat hun spullen dankzij een of andere techniek die alleen zij kennen x keer sterker en y gram lichter zijn de rest..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

merrybike

Bericht door merrybike » ma jan 10, 2011 5:31 pm

de G U R U schreef:volgens mij is het gewoon weer een incarnatie van ukbikeco.

zelfde soort spullen, zelfde graphics, zelfde amateuristische promotie (niet merijn maar die rare snuiter die hun op pinkbike vertegenwoordigt ), zelfde claims dat hun spullen dankzij een of andere techniek die alleen zij kennen x keer sterker en y gram lichter zijn de rest..
nou, merijn ook als je de bmxers moet geloven :P ja hij zocht eigenlijk een dealer, ik zei van dat kan ik mischien wel doen, maar zon grote afzet markt is er niet.
nu doe ik soort van reclame

khardak

Bericht door khardak » do jan 20, 2011 3:13 pm

hij vraagt een random dude om vanuit zen huis een dealer te worden?
....
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

merrybike

Bericht door merrybike » do jan 20, 2011 5:33 pm

khardak schreef:hij vraagt een random dude om vanuit zen huis een dealer te worden?
....
nee nee nee ruud, geen dealer. ik help alleen door beetje reclame te maken. hij verkoopt zelf de dingen,

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » vr jan 21, 2011 12:56 am

khardak schreef:hij vraagt een random dude om vanuit zen huis een dealer te worden?
....
Dat gebeurt wel vaker... Alleen eerst wordt die 'random dude' flink aan de tandjes gevoeld, hij moet eerst met een heel verkoop/reclame plan komen, alles tot in details uitleggen hoe en wat ie wil gaan doen, langs de KvK gaan om cursussen te volgen en om officieel ingeschreven te staan als distributeur (dus eigen bedrijf). Als de plannen van de 'random dude' bevallen, de overeenkomsten tussen het bedrijf en de 'random dude' zijn gesloten, en hij ingeschreven staat bij de KvK, dan laten zij gewoon die 'random dude' (die vanaf dat moment niet zo 'random' meer is) het merk distribueren. Dus eigenlijk kan iedereen die een goed plan heeft en het serieus wil aanpakken zomaar distributeur worden...

Uiteraard geldt dit alleen als er nog geen distributeur is voor het betreffende land

merrybike

Bericht door merrybike » vr jan 21, 2011 5:26 am

En die komt er (nu nog) niet, niet genoeg mensen kopen die spullen in nederland, dus is het zo geregeld dat ik een beetje reclame maak.

Plaats reactie