specialized deviant full face helm :prijs aanpassing
Moderator:Beheerders
-
Item: merk,specialized
Plaats:nijmegen
Staat: gebruikt, maar echt nog goed. geen val in ieder geval
Reden van verkoop: je koopt wat nieuws, je hebt geld nodig,...
Prijs en voorwaarden: ben op zoek naar een urge enduro matic. ruilen kan dus ook. anders bieden vanaf 60 euro
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen, verzenden onder rembours
Extra Info: maat 56-60 zwart met groen met het vlammen patroon. zeer zeer weinig gebruikt! je word vader, en de hobby is grotendeels over!!
gebruiksporen door opslag, en nu nog wat modder spetters. maar schoon en gewassen bij aflevering.
Afbeeldingen:
http://www.pinkbike.com/photo/1259857/
Plaats:nijmegen
Staat: gebruikt, maar echt nog goed. geen val in ieder geval
Reden van verkoop: je koopt wat nieuws, je hebt geld nodig,...
Prijs en voorwaarden: ben op zoek naar een urge enduro matic. ruilen kan dus ook. anders bieden vanaf 60 euro
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen, verzenden onder rembours
Extra Info: maat 56-60 zwart met groen met het vlammen patroon. zeer zeer weinig gebruikt! je word vader, en de hobby is grotendeels over!!
gebruiksporen door opslag, en nu nog wat modder spetters. maar schoon en gewassen bij aflevering.
Afbeeldingen:
http://www.pinkbike.com/photo/1259857/
Laatst gewijzigd door dirty sanches op za dec 04, 2010 8:15 am, 3 keer totaal gewijzigd.
-
zelf te weinig verstand van, maar deze ventileerd super. voering is uitwasbaar, en de maat lijkt me ook wel belangrijk.en hij moet niet al valpartijen hebben doorstaan denk ik zo. en uiterlijk schijnt ook wel een factor te zijn. en gewicht. maar daarvoor wijs ik je toch door naar de site. anders moet je maar kijken op wat reviews.
-
-
-