wordt weer mooi

Moderator:Beheerders
Nice!Xircuit schreef:Zaterdag reis ik af naar Sölden, de hardware bestaat uit een setje Elan GS (vond de GSX erg hard, dus ik ben benieuwd of dit stiekem niet de betere keuze is), een Volkl Racetiger SL powerswitch en misschien nog wat ander speelgoed. En dat in combinatie met een setje nieuwe Daleboots. Aan de spullen zal het niet liggen...
Woensdag en donderdag komt er verse sneeuw, vrijdag komt de zon er door heen, en zaterdag zou het stralend weer zijn (en blijven!). Ik hoop dat de oostenrijke Erwin Kroll het bij het juiste eind heeft. Heb er zin an!
Voor boarders is ijs niet zo ideaal, nee. Voor skiers daarintegen wel?Xircuit schreef:Hoe ijziger, hoe beter. Maar met de nieuwe sneeuw verwacht ik geen problemen, de omstandigheden schijnen zéér behoorlijk te zijn. We zitten aan de piste, tussen de dalafdaling en de apres ski barIk ben heel benieuwd naar Sölden, ooit toen ik 7 jaar was geweest, maar daar weet ik nog bar weinig van, en er is veel veranderd.
Bah,Xircuit schreef:Je ziet ze niet zo heel vaak, helmetcam video's die goed uit de verf komen:
http://vimeo.com/17156191
Lekker hoor! Deze week opgenomen in de buurt van Innsbruck.