Jup 2 liter met dubbele webers!Zane! schreef:2 liter ascona blok? dubbele webers?
is jou draaicirkel ook zo ontzettend klein?
zane

Geloof dat het blok uit een manta komt.
En wat betreft de draaicirkel vind ik het wel meevallen hoe klein die is.
Moderator:Beheerders
Als je dat project ook nog een keer wilt gaan doen denk ik dat je ontzettend druk wordtWitteReus schreef:Altijd willne hebben en dan ombouwen naar 2lietr turbo met 4wheel driveMarkwin@dTb schreef:Dat is dan wel lache, volgend jaar maar eens een keertje heen als ik m'n rijbewijs heb!![]()
Ik heb m'n auto trouwens al wel, ook maar eens posten!![]()
Wel een kut foto, van het taxatierapport...![]()
Super karretje, ben er maar zuinig op!
Als eerste wagen moet je niet zoiets moois nemen! Schande! Vind het nu al jammer dat jij hem gaat misgebruiken!
Hoe bedoel je "druk wordt"?Markwin@dTb schreef: Als je dat project ook nog een keer wilt gaan doen denk ik dat je ontzettend druk wordt![]()
En zuinig ben ik er ook zeker wel op! En wat dat misbruiken betreft valt dat nog reuze mee hoor!
Razor0 schreef:Giant Anthem 3 schreef:Dit is mijn GTI'tje
Welk jaar is die van jou?
De mijne is een '94'erFijne rijders auto. Inmiddels weer lekker origineel. Originele koplampen weer gemonteerd incl originele einddemper. Alleen de velgen zijn niet origineel, maar die storen mij niet.
De jouw is een van de laatste gezien het kenteken of is ie geimporteerd...?
Giant Anthem 3 schreef:Mijn is een 97er uit september en zijn volgens mij gemaakt tot augustus dus echt een va de laatste inderdaad!Razor0 schreef:Giant Anthem 3 schreef:Dit is mijn GTI'tje
Welk jaar is die van jou?
De mijne is een '94'erFijne rijders auto. Inmiddels weer lekker origineel. Originele koplampen weer gemonteerd incl originele einddemper. Alleen de velgen zijn niet origineel, maar die storen mij niet.
De jouw is een van de laatste gezien het kenteken of is ie geimporteerd...?
Ik heb er zoals je ziet wel wat aan veranderd ga er ook nog wel wat meer aan doen, bumperzooi etc hoef ik in ieder geval niet. gewoon laag en mooie wieltjes zijn zulke autos gewoon af!
Ligt eraan welke je hebt,freeko schreef:Hoeveel pk heeft zo'n "GTI-tje" nou eigenlijk?
Ik geloof dat die dingen niet zo snel zijn als de oorspronkelijke GTI's,zeg maar de type 2 16 kleppertjes....vind het eigenlijk raar dat VW de naam GTI gaf aan een auto met zo'n ondermaatse motor.Het GTI logo hadden ze beter bij de VR6 op de kofferklep kunnen hangen.
Zijn wel lekker degelijke auto's,zolang ze niet afgeragd worden kunnen ze een leven lang mee......kunnen ze vandaag de dag nog wat van leren....