De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
-----------------nordicwalkingfan schreef:Hi
No Fun
I have a Peugot 307
Mad
Wanderweg http://www.nordic-wandern.de/nordic-walking.html have Fun

-
- Contacteer:
Wat kost dat nou dan, een middagje op de Nordschleife?Xircuit schreef:@ Malphy: Ahh, nice! Dat is je eigen auto? En is hij nog aangepast voor het ruigere werk? Z'on Clio RS is wel een lekkere Ring-tool. Ik heb zelf ook op de Nordschleife met z'on Clio (geen RS) gereden, heeerlijk! Mocht er nog eens een leuk scheurijzer komen, dan rij ik het zelfde weekend naar Der Ring!
En door naar die 6500rpm!

Kona Shonky jonge!
- Xircuit
- Contacteer:
Los van slijtage (ik denk dat een gemiddelde auto na 10 tot 20 rondjes Nordschleife op behoorlijk tempo wel aardig aan het eind van zijn remmen, schijven, banden, etc etc is gekomen) kost een rondje 14 euro. Dat is zeg maar een euro per minuut, koopje dus!
Het is volgens de wet dan ook niet meer of minder dan een tolweg, waar je (zoals op sommige stukken van de autobahn) gewoon zo hard mag als je wil. Je moet bijvoorbeeld ook je knipperlichten gebruiken, een gekeurde / verzekerde auto hebben (tijdens de touristenfahrt) en inhalen mag alleen links.
Het is volgens de wet dan ook niet meer of minder dan een tolweg, waar je (zoals op sommige stukken van de autobahn) gewoon zo hard mag als je wil. Je moet bijvoorbeeld ook je knipperlichten gebruiken, een gekeurde / verzekerde auto hebben (tijdens de touristenfahrt) en inhalen mag alleen links.
Ich Heisse Super Fantastisch!
Slijtage ligt aan je rijstijl!
Touristefarhte... de naam zegt het al.
Met z'n allen een rondje rijden, GT3 RS, M3 CSL, Clio RS, Vito busje, VW Polo, Honda Goldwing... alles rijdt door elkaar.
En denkt niet je jezelf ff moet 'pushen' omdat de 'rest' harder gaat.
Circuit kennis en zeker wagenbeheersing als je dit niet hebt, gewoonweg rechts aanhouden en goed spiegelen!
Waar jij aanremt komt doodleuk nog een GT3 binnendoor vlammen...
Nürburgring is gewoon een 'must' voor de autogek.
Zien en gezien worden, legio sportwagens de hele dag door.
Dus je kan je lol op!
1 ronde 22,-- Euro / 4 ronde 75,-- Euro enz.
http://www.nuerburgring.de/angebote/fah ... leife.html
ps. XCircuit enkel goed rubber eronder Goodyear F1 Eagles op O.Z. F1's, Brembo HC remschijven met Ferodo DS-2500 blokken, Groep-N remap (Fastchip) en half tankje vol met RON98!

Touristefarhte... de naam zegt het al.
Met z'n allen een rondje rijden, GT3 RS, M3 CSL, Clio RS, Vito busje, VW Polo, Honda Goldwing... alles rijdt door elkaar.
En denkt niet je jezelf ff moet 'pushen' omdat de 'rest' harder gaat.
Circuit kennis en zeker wagenbeheersing als je dit niet hebt, gewoonweg rechts aanhouden en goed spiegelen!
Waar jij aanremt komt doodleuk nog een GT3 binnendoor vlammen...

Nürburgring is gewoon een 'must' voor de autogek.
Zien en gezien worden, legio sportwagens de hele dag door.
Dus je kan je lol op!
1 ronde 22,-- Euro / 4 ronde 75,-- Euro enz.
http://www.nuerburgring.de/angebote/fah ... leife.html
ps. XCircuit enkel goed rubber eronder Goodyear F1 Eagles op O.Z. F1's, Brembo HC remschijven met Ferodo DS-2500 blokken, Groep-N remap (Fastchip) en half tankje vol met RON98!
RIDERS READY?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Paar weekjes terug alweer, maar dit kwam ik tegen tijdens het tanken, aan de onderkant van mijn Seat: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/ ... f5oInaQ%3D
Nu weer met een nieuwe tank verder aan het rijden.
Een of andere onverlaat bedacht zich om een paar liter diesel af te tappen. De kostenpost daar tegenover wil je niet weten.
Een of andere onverlaat bedacht zich om een paar liter diesel af te tappen. De kostenpost daar tegenover wil je niet weten.

- cyberhawk
- Contacteer:
= acces denied.. ?Sven schreef:Paar weekjes terug alweer, maar dit kwam ik tegen tijdens het tanken, aan de onderkant van mijn Seat: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/ ... f5oInaQ%3D
Altijd willne hebben en dan ombouwen naar 2lietr turbo met 4wheel driveMarkwin@dTb schreef:Dat is dan wel lache, volgend jaar maar eens een keertje heen als ik m'n rijbewijs heb!![]()
Ik heb m'n auto trouwens al wel, ook maar eens posten!![]()
Wel een kut foto, van het taxatierapport...

Super karretje, ben er maar zuinig op!
Als eerste wagen moet je niet zoiets moois nemen! Schande! Vind het nu al jammer dat jij hem gaat misgebruiken!
Tank zat nog net genoeg in om naar de pomp te komen, ik kwam daar er pas achter omdat de tank toch al ver leeg was, de avond ervoor.Zane! schreef:lelijke actie
is je tank niet helemaal leeg gelopen of kon je nog net naar de pomp komen?
zane
Wel is de auto ondertussen al 2x bij de dealer geweest omdat er veel vervolgschade is door het opgezogen vuil in de tank... Maar dat is nu gelukkig weer opgelost.