Niner MCR
Moderators:JJ, Beheerders
Niner MCR
Dat zou mooi zijn Daan.
Zijn er nog leuke routes bij jou in de buurt waar ik hem eens goed aan de tand kan voelen, of rij je tochten waar we elkaar kunnen ontmoeten.
Bevalt hij jou goed? Ik heb nu een 80mm fully en vindt de 100 en 120mm te soft. Wil graag de stalen 29er eens proberen, past wel bij mijn rijstijl denk ik.
Zijn er nog leuke routes bij jou in de buurt waar ik hem eens goed aan de tand kan voelen, of rij je tochten waar we elkaar kunnen ontmoeten.
Bevalt hij jou goed? Ik heb nu een 80mm fully en vindt de 100 en 120mm te soft. Wil graag de stalen 29er eens proberen, past wel bij mijn rijstijl denk ik.
-
- Contacteer:
-
Re: Niner MCR
STEEL IS REAL.Freddie schreef: Wil graag de stalen 29er eens proberen, past wel bij mijn rijstijl denk ik.
Be reasonable, do it my way !
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Van wie moet dat? Van jou?dmx schreef:In principe moet elke Niner dealer over een testfiets beschikken....
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Universele dealer verplichtingen wereldwijd. Jij, en jij persoonlijk, moet van alle modellen, alle maten op voorraad hebben. Ik kom morgenavond om 20:13h een Niner WFO testen met SRAM XX setup. Graag klaarzetten.JJ schreef:Van wie moet dat? Van jou?dmx schreef:In principe moet elke Niner dealer over een testfiets beschikken....
JJ
Dit is een MTB forum, geen winkel-onderhandel forum.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Hmmm Aangezien Willem wsl een L wil testen wil ik diezelfde avond een XL testen...Universele dealer verplichtingen wereldwijd. Jij, en jij persoonlijk, moet van alle modellen, alle maten op voorraad hebben. Ik kom morgenavond om 20:13h een Niner WFO testen met SRAM XX setup. Graag klaarzetten.

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben het wel enigzins met je eens hoor. Als je voor een merk gaat moet je je klanten wel wat te bieden hebben. Maar zoals al uit het commentaar blijkt is dat in sommige gevallen lastig (want finacieel niet haalbaar)dmx schreef:Van mij moet niks...
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
1 Jet, 2 WFO's en nog een Air. Ik hou niet van staal dus daar heb ik geen test fietsen van 
Maar lach maar, nog een week of wat en het test center gaat open
JJ

Maar lach maar, nog een week of wat en het test center gaat open

JJ
Ik reed gisteren met wat hockey-meisjes in de auto langs het toekomstige Niner Test Center maar ik zag vooral veel open ruimte waarin een wat lang uitgevallen jongeman met grote houten balken aan het sjouwen was.steelhead schreef:Test center?
info?

Ho, het gaat fout. De humor wint het van de feiten. Jelle heeft juist erg veel staal staan.Freddie schreef:Laat me maar eens weten wannneer je open bent Jelle, kom ik langs.
Alleen jammer dat je geen stalen neerzet om te fietsen, der zijn toch liefhebbers zat incl moi, om een stalen te overwegen.