Genezen!!!
Moderators:JJ, Beheerders
-
Heavy SHIT, bram. Normaal heb je een grote bek en gaan wij er met z'n allen nog extra hard tegenin, maar wordt hier wel een beetje stil van. Was vorige week idd niets van te merken dat je wat onder de leden had, maar helaas komen zulke dingen toch altijd onverwachts. Heb het helaas zelf ook moeten ondervinden, en op dit moment zit mijn moeder ook aan de chemo, en fijn is anders. Maar jou kennende ben je een doorzetter en kom je er zeker wel weer bovenop. Immers, je hebt al toegezegd volgend jaar weer mee te rijden in Eerbeek
Beterschap, kerel!!!

Beterschap, kerel!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
ik heb het bericht en de reacties al 4 keer gelezen maar ik weet nog steeds niet hoe ik moet reageren.
Je kunt het 'glas half vol' zien maar soms is iets gewoon zwaar KUT, we hebben contact Bram........
Je kunt het 'glas half vol' zien maar soms is iets gewoon zwaar KUT, we hebben contact Bram........
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heftig Bram, gebruik je sterke wil en doorzettingsvermogen ten goede en vecht je er doorheen. Heel veel sterkte uit Amersfoort!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Shit Bram,je laat ook mij erg schrikken.
Ik ga je niet plat bellen maar wil wel graag op de hoogte blijven van je verloop.
Tevens heel veel sterkte toegewenst en niet alleen voor jouw maar ook voor je familie.
Ook zij kunnen wel een steuntje gebruiken in zo een periode.
Beterschap!
Ik ga je niet plat bellen maar wil wel graag op de hoogte blijven van je verloop.
Tevens heel veel sterkte toegewenst en niet alleen voor jouw maar ook voor je familie.
Ook zij kunnen wel een steuntje gebruiken in zo een periode.
Beterschap!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Eeh Bram , je flikt het niet om dood te gaan hoor
Je gaat gewoon een jaartje ellende beleven, en keihard terug vechten.
Dat jaar ga je dan weer gauw vergeten.
Kaalheid is tegenwoordig mode; dat staat stoer, en onvruchtbaarheid is geen ramp daar heb je je vrienden voor
Heel veel sterkte Bram en doe wat nuttigs in het komende jaar .
oh ja, en als je eens flink wil schelden , bel me dan

Je gaat gewoon een jaartje ellende beleven, en keihard terug vechten.
Dat jaar ga je dan weer gauw vergeten.
Kaalheid is tegenwoordig mode; dat staat stoer, en onvruchtbaarheid is geen ramp daar heb je je vrienden voor

Heel veel sterkte Bram en doe wat nuttigs in het komende jaar .
oh ja, en als je eens flink wil schelden , bel me dan

-
-