Ott,je is de best !!! Was er weer 1 om nooit te vergeten !! Hele lijf doet nog pijn
Wapen van de dag was de Il pompino met 36-18 en 700cx35. Beetje door JJ.
Die riep dat het ideaal zou zijn om met de cross check te rijden. En na de ervaring van de vorige Ott tocht, dacht ik dat het een goed idee was
Ondanks dat ik een super leuke dag gehad heb en in aangenaam gezelschap mocht verkeren, denk ik toch dat ik de verkeerde groep heb uitgekozen om me op pad te gaan (No offens Erik

)
Met een cyclo crosser "op" rijden met 29 dubbel lucht mannen, had ik het toch zwaar ! Het ging al fout in de eerste lus toen we (geheel nutteloos) rechtsaf de asfalt weg gingen volgen (nadat we door het terein al een stuk rechtdoor hadden omgereden) en iemand op de lange asfalt klim de woorden punten en klassement in 1 zin noemde. Waarna ik het nodig vond om als een debiel deze puist te gaan berijden en als eerste boven wou komen

(Aaauw dat was lekker

. Om daarna op het pad na checkpoint 2 kansloos los gereden worden in het mulle zand (samen met Votske)
Toen we weer bij Ott aankwamen en hoorde dat Haute en Tjeerd op een tweede plek reden wist ik het zeker ! Ik had een taktische fout gemaakt ! Wetende dat ik het voor elkaar krijg om elke allycat weer te verdwalen , had ik me beter bij hun kunnen aansluiten ! Had ik wat van kunnen leren !!!

Dus diep en diep respect voor alle fuccit mannen . Volgende keer.....
Onze tweede lus (eigenlijk de derde ) was een zo mogenlijk groter drama

. Hier stonden we gewoon in eerbeek ! Helemaal aan de overkant

. Toen iemand besloot om de route weer op te pakken via een bemodderd ruiterpad ging het licht ff uit en was me 6 uur op een crosser gewoon teveel geworden. Als fietsen maker kan ik op maandag gewoon tot 12 uur in mijn bed blijven liggen , en dat was best nodig

.
Al met al maakte het wapen bezoek (Weer gevonden met een omweg

) een hoop goed en kan ik niet anders dan concluderen dat het weer een super gezellig evenement was en ik kan haast niet wachten tot de volgende...
Dida kom er maar in ....